ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Ιουν 2021

Η Εποχή ζητά τον πνευματικό Πρωταθλητή του Φωτός, της χαράς, της αγάπης, της συμπόνιας! Που θα έλξει την χάρη! Ο Κανένας

 Μέχρι να πεις "Εγώ και ο Πατήρ μου εν εσμέν" πρόσβαση έχεις μόνο με την καθαρότητα της αγάπης σου! Ευλογία...

 Σε ένα νοήμον σύμπαν η αγάπη ξέρει να διακινεί τα μηνύματα του φωτός! Αφουγκράσου!

*

Αρκετά με τις ψυχολογικές αναλύσεις! Πόσα παιδιά δεν θα λαχταρούσαν μια μανούλα που να τους λέει «ζακέτα να πάρεις!» Και πόσοι ενήλικοι!

Κανέναν δεν χάλασε η αγάπη, το ενδιαφέρον ακόμα και σε υπερβολή! Το «απομακρύνουμε ό,τι θίγει το εγώ μας» είναι απαράδεκτο… Οι ψυχές εισπράττουν και αποφασίζουν! Όλοι είναι συνυπεύθυνοι! Και τα παιδιά ακόμη. Αν δεν αγαπάς ΕΣΥ πάντα οι άλλοι θα είναι ανεπαρκείς! Αν δεν συγχωράς, κάθε προσφορά θα σου είναι ελλειπής και λίγη! Κανείς που έχει και ίχνος κακίας δεν δικαιούται να κρίνει! Ας μάθει ο άνθρωπος την ευγνωμοσύνη και την συγχώρηση… Η ψυχή γνωρίζει. Τι υπογράφεις έχει σημασία! Το εγώ ζητά αυτονόμηση και αναγνώριση! Η ψυχή, ένωση! Στην γλυκύτητα του ΜΑΖΙ όλα διορθώνονται! Όχι από τον νου! Από την καρδιά! Γι’ αυτό η αγάπη παραμένει το μεγαλύτερο μυστήριο! Και το μόνο γιατρικό! Για όλα! Πανάκεια!

                                             *

Η μεγαλύτερη αλαζονεία του ανθρώπου είναι η αναζήτηση του Θεού! Ο Κανένας

                                             *

Δεν υπάρχουν σχόλια: