ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

31 Μαρ 2019

Χαίρε Παναγία Αγάπη!

Χαίρε δι’ ης η χαρά εκλάμψει 
Χαίρε δι’ ης η αρά εκλείψει! 

Οτιδήποτε σκέφτεσαι υπόκειται στην εντροπία σε χώρο και χρόνο!
*
Την στιγμή που δεν μιλάς καθόλου για το μορφογενετικό πεδίο, αυτό έχει την καλύτερη του εκδήλωση!
Μπορείς να σκεφτείς χωρίς να σκεφτείς; Σε αυτό ακριβώς το σημείο βρίσκεται Αυτό! Είναι η σκέψη που δεν σκέπτεται! 

Ο άνθρωπος που ρωτά είναι κατώτερος από τον εαυτό του ακόμη! Κανονικά ο ελεύθερος άνθρωπος αν κάνει μια ερώτηση και του δώσεις ένα χαστούκι, θα πει ευχαριστώ! Γιατί κατάλαβε! 

«Είμαστε μαζί! Ούτε σχέση έχουμε ούτε δεσμό! Και ξέρετε γιατί είμαστε μαζί; Γιατί εγώ δεν υπάρχω! Πώς να διαφωνήσουμε, πώς να τσακωθούμε αφού δεν υπάρχω;
Είμαι όλοι, είμαι εσύ, είμαι καθένας από σας! Θέλω μουσική; Είσαι εσύ ο μουσικός-εαυτός μου. Θέλω ζωγραφική; Είναι ο άλλος ο ζωγράφος-εαυτός μου, κ.ο.κ. Αν είσαι μόνον ένα πράγμα θα βαρεθείς!»
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: