ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

11 Δεκ 2021

Ότι κι αν είσαι, αν περάσεις μέσα από την αγάπη, εξαφανίζεται, ομορφαίνει και εξυψώνεται!

 Γίνε αυτός που θα κοιτάξει ο Θεός και θα αξίζει να σώσει τον κόσμο! Θυμηθείτε τους δίκαιους που έψαχνε πριν καταστρέψει τα Σόδομα και τα Γόμορα!

 Μην αγγίζετε το σκοτάδι γιατί θα σας καταπιεί! Ο Κανένας

 Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο αθώο, ελεύθερο και σωσμένο από την αρχή της Δημιουργίας! Ο Κανένας

 Η ματαιότητα τελειώνει την ώρα που ενοποιείσαι με τον Θεό! "Εγώ και ο Πατήρ εν εσμέν!" Ο Κανένας

 Είναι τόσο γρήγορος ο Θεός που σου δίνει την εντύπωση ότι δεν υπάρχει! Ο Κανένας

 "Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές.

Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους". Οδ. Ελύτης

 Αυτό το κοκτέιλ "ιατρικής" (χωρίς επιστημονικό διάλογο και διαφάνεια, με αποκρύψεις και ψέματα) και πολιτικής επιβολής

(με συνεχή καταστολή των ατομικών ελευθεριών) απλά υποτιμά την νοημοσύνη μας! Ακόμα περισσότερο η θεσμική Εκκλησία ως ουραγός της πολιτικής εξουσίας!

 Να θυμάστε: ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ!

 Τόσο κουραστικά τα αφηγήματα του Μάτριξ! Αυτός που ΘΕΛΕΙ την αλήθεια απλά θα την βρει! Σε όλα τα επίπεδα!

 Ο Χριστός μόνο το «Τάγμα των ξυπόλυτων» είχε και έχει! Ο Κανένας

"Ό,τι κάνετε σε ένα από τους αδελφούς μου τους ελαχίστους σε μένα το κάνετε..." μας είπε! Χριστός, τα άπειρα πρόσωπα του Ανθρώπου!

 "Πνευματικότητα": Εννοούν κάτι πέρα από την καλοσύνη, την ελευθερία, την συγχώρηση;

 "Το θέλημα Σου γύρεψα. Το θέλημα Σου..." Οδ. Ελύτης!

"Ου το εμόν θέλημα αλλά το σον..."

"Αγάπησε με..." είπε ο Χριστός! Πόσο δύσκολο είναι; Όλα θα τέλειωναν εκεί.

Να γίνει ΛΑΜΨΗ! Κρότος Θεού! Ο Κανένας

 Κρατείστε ψηλά την ενέργεια σας! Είναι η ώρα να αποδώσουμε ό,τι έχουμε λάβει!

 ...Όμως καμιά φορά, όταν κάνει ησυχία στη ψυχή, ακούω Κάποιον:

"Μη φοβού, μόνο πίστευε! Εγώ ειμι το φως του κόσμου! Μη δυσανασχετείτε για όσα περνάτε αυτήν την εποχή, αφού θα σας αποφέρουν εκατονταπλάσια αμοιβή

και χαρά και αγαλλίαση εσαεί! Πάρτε την ευλογία Μου, πάρτε την δύναμή Μου, έως το τέλος δυνατοί, και αλύγιστοι! Να είστε οι δικοί Μου!" από Stelios Nikolaides

 Δόθηκε ένα εκμαγείο για να γίνεις εσύ κάτι δικό σου!

 Να γίνεις ίσο με αυτό! «Θεός κατά χάριν!» Ο Κανένας

 Να αποσυνδέσεις τις πράξεις της Γης από την αγάπη του ουρανού που έχεις μέσα σου! Ο Κανένας

 Η αγάπη χωρίς όρους και όρια είναι η ανατροπή!

 Θα σ’ αγαπώ πάντα! Είναι ανεξάρτητη η αγάπη μου από τις πράξεις σου! Ο Κανένας

 Αγαπώ και ευλογώ το παιδί μέσα σε κάθε άνθρωπο!

 Η Παναγία μας, Ομορφιά σε όλες τις ψυχές! Η Παναγία Αγάπη να νικήσει σε κάθε ψυχή!

Μαλακώστε τις ψυχές σας να μην έχουν πίεση και σκληρότητα! Αγαπήστε όποιον υπάρχει γύρω σας! Προσπεράστε τις διαφορές σας!

 Αντίγραφο των ψευδαισθήσεών σου είσαι! Ο πραγματικός εαυτός δεν έχει σκέψη! Είσαι αντίγραφο του εαυτού σου! Ο Κανένας

 Η αγάπη ξέρεις τι είναι; Σκέψη που δεν σκέφτεται!

Είναι η προσκέψη όλων των σκέψεων! Όταν σκέφτεσαι, προσβάλλεις την αγάπη!

 Ο Χριστός έτσι κι αλλιώς δεν πεθαίνει! Και η Εκκλησία Του αναγεννάται από τις στάχτες της! Κρατηθείτε!

 Τι κάνει ένας άγγελος; Ανοίγει την ευλογία του μαζί!

 Δεν υπάρχει Θεός πριν τον ζήσεις!

Το να ταυτιστείς με την αγιότητα της πραγματικότητάς σου είναι η αρχή και το τέλος της εύρεσης του Θεού. Ο Κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια: