ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Απρ 2022

Η ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

 ΟΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΦΩΣ ΕΙΡΗΝΗΣ!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Stelios Nikolaides

*

 Ο νους σκοτώνει το Θαύμα! Περιγράφει αλλά δεν ανασταίνει!

Τα Ιερά αρχέτυπα είναι σύμφυτα στην ανθρώπινη ψυχή! Για να ενθυμείται...

Ιωάννης: «Ο κόσμος όλος δεν θα χωρούσε τα βιβλία που θα έγραφαν τι έπραξε στη γη ο Χριστός!» Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!

 Ρεύμα Θεού να ζεσταθούν! Να ζεσταθεί η ψυχή τους! Να αγαπήσουν τον εαυτό τους και τους άλλους! Ο Κανένας

 Μόνο να αγαπώ! Κάθε άλλος δρόμος εκτός της ψυχής μου!

                                                                  *

Οξειδώθηκα μες στη νοτιά

των ανθρώπων

μακρινή Μητέρα

Ρόδο αμάραντο...

Οδ Ελύτης

                                                                     *

Στην αγάπη βρίσκω το τελευταίο στήριγμα της ψυχής μου!

Ο φόβος του κόσμου, όσων σκοτώνουν το σώμα μου έζησε τον αιώνα του. Δεν φοβάμαι γιατί σε ξέρω. Είτε μου δώσεις θάνατο είτε ζωή, εξίσου θα το δεχτώ. Μαζί σου και στον θάνατο υπάρχει νόημα! Χωρίς Εσένα και στην ζωή δεν υπάρχει σκοπός! Στον θάνατο ή στην ζωή να είσαι εσύ πάντα το Φωτεινό Στεφάνι για το Πνεύμα μου! ΠΕΤΕΡ ΝΤΕΝΟΦ

                                                                        *

Αν όλα γύρω σου φαίνονται σκοτεινά, κοίτα ξανά, μπορεί να είσαι το φως...

Τζελαλαντίν Ρούμι

 Από την ενοχή τροφοδοτείται ο θάνατος! Ο Κανένας

 Οι ένοχοι τρομοκρατούνται περισσότερο! Ο Κανένας

 Και όμως! Η χαρά και η δύναμη σου αλλάζουν τον κόσμο!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: