ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Ιαν 2023

Στέρησαν από τα παιδιά την φωτεινή παρουσία του π. Αντωνίου! Την οικογένεια τους!

 Πριν καν η δικαιοσύνη αποφανθεί! Αυτό το έγκλημα εις βάρος των ψυχών των παιδιών ποιος θα το θεραπεύσει; Οι ψυχολόγοι; "Θεέ μου, δεν ξέρουν τι κάνουν!"

 Σε αυτοκίνητο κοιμάται ο π. Αντώνιος με την πρεσβυτέρα και το παιδί τους μετά την εκδίωξη τους από την Κιβωτό τους! Είδαμε εικόνες -στο διαδίκτυο εννοείται!- παιδίατρος να εξετάζει το παιδί τους, τον άρρωστο Νώε, στο αυτοκίνητο! Ο όλος χειρισμός του θέματος δείχνει το βαθύ πρόβλημα των θεσμών αλλά και της κοινωνίας μας! Επιτέλους βρήκαν τον εγκληματία που έψαχναν! Βάστα παπά Αντώνη!

 π.Αντώνιος: «Δεν έχω τίποτα δικό μου! Δεν περίμενα μετά από τόση προσπάθεια να ακούγεται το όνομά μου για τέτοια πράγματα. Όλα τα περιουσιακά στοιχεία είναι περασμένα στην Κιβωτό. Δεν έχω τίποτα δικό μου. Όλα είναι των παιδιών. Δεν κρύβομαι από κανέναν. Με κατηγορούν άδικα άνθρωποι που δεν πέρασαν καν από την Κιβωτό. Τα ράσα μου δεν έχουν τσέπες!»

 Αγάπη και Χριστό έδινε ο π. Αντώνιος στα παιδιά! Για 25 χρόνια! Άξιος! Με τι θα το αντικαταστήσουν αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: