ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Σεπ 2009

Επικοινωνίες με τους αγγέλους

Επικοινωνίες Α΄
14 επικοινωνίες με τους αγγέλους: 7 με τους αγγέλους του Ουράνιου Πατέρα, και 7 με τους αγγέλους της Γήινης Μητέρας.

Όπως οι ρίζες του δέντρου βυθίζονται μέσα στην γη και τρέφονται από κει, και τα κλαδιά του δέντρου υψώνουν τα χέρια στον ουρανό, έτσι και ο άνθρωπος είναι σαν τον κορμό του δέντρου με τις ρίζες του βαθειά μέσα στο στήθος της Γήινης Μητέρας και την ψυχή του να ανεβαίνει προς τα φωτεινά αστέρια του Ουράνιου Πατέρα. Οι ρίζες του δέντρου είναι οι άγγελοι της Γήινης Μητέρας. Και τα κλαδιά του δέντρου είναι οι άγγελοι του Ουράνιου Πατέρα. Αυτό είναι το Ιερό Δέντρο της Ζωής που στέκει στην θάλασσα της αιωνιότητας.

7 επικοινωνίες με την Γήινη Μητέρα το πρωί:
1) Με τον άγγελο του Ήλιου: Άγγελε του Ήλιου, άγιε αγγελιαφόρε της Γήινης Μητέρας, μπες στον ιερό ναό μέσα μου και δώσε μου την φωτιά της ζωής.
2) Με τον άγγελο των Υδάτων: Άγγελε των Υδάτων, άγιε αγγελιαφόρε της Γήινης Μητέρας, μπες μέσα στο αίμα που ρέει μέσα μου, ξέπλυνε το σώμα μου στην βροχή που πέφτει από τον ουρανό και χάρισέ μου το ύδωρ της ζωής.
3) Με τον άγγελο του Αέρα: Άγγελε του Αέρα, άγιε αγγελιαφόρε της Γήινης Μητέρας, μπες μέσα μου ώστε να μπορέσω να γνωρίσω τα μυστικά του ανέμου και την μουσική των άστρων. Στην άγια Αναπνοή ανάμεσα στην εισπνοή και την εκπνοή, κρύβονται όλα τα μυστήρια του Απεριόριστου Κήπου.
4) Με τον άγγελο της Γης: Άγγελε της Γης, χάρισέ μου την δύναμη που κάνει την γη να αναβλύζει ζωή ώστε να δονούμαι με τον ζώντα Λόγο του Θεού.
5) Με τον άγγελο της Ζωής: Άγγελε της Ζωής, χάρισέ μου την ενέργεια της πνοής σου ώστε να ζω μέσα στους άγιους κραδασμούς των φυσικών και πνευματικών Εντολών την τέλεια υγεία, την ομορφιά και την χρυσή ακτινοβολία της τελειότητας του Νόμου.
6) Με τον άγγελο της Χαράς: Άγγελε της Χαράς, άγιε αγγελιαφόρε της Γήινης Μητέρας, θα τραγουδώ για τον Κύριο όσο ζω. Θα ψάλλω ύμνους προς τον Θεό όσο υπάρχω.
7) Με την Γήινη Μητέρα: Μητέρα, εσύ κι εγώ είμαστε ένα। Έχω τις ρίζες μου μέσα Σου και Εσύ παίρνεις ευχαρίστηση από μένα, σύμφωνα με τον Άγιο Νόμο. Η απόλυτη ένωσή μας εγκαθιστά εντός μου τους αγγέλους Σου, μέσα στα ρέοντα ύδατα των οποίων θεραπεύομαι και αναγεννώμαι.
*
7 Κοινωνίες με τον Ουράνιο Πατέρα το βράδυ:
1) Με τον Άγγελο της Δύναμης: Ας ρέει πάντοτε το χρυσό ποτάμι της Δύναμης από σένα σε μένα. Και ας είναι το σώμα μου πάντοτε στραμμένο σε σένα όπως το λουλούδι στον ήλιο. Μόνο η θεϊκή Δύναμη με βγάζει έξω από την πόλη του θανάτου. Άγγελε της Δύναμης, Άγιε αγγελιαφόρε του Ουράνιου Πατέρα, καθοδήγησε τις πράξεις και τα έργα μου.
2) Με τον Άγγελο της Αγάπης: Η Αγάπη είναι το αίμα που κυλά στις φλέβες του Δημιουργού. Είμαι τέκνο του φωτός γιατί βαδίζω μαζί σου, άγγελε της Αγάπης, αγαπώντας τον Ουράνιο Πατέρα και τους Αδελφούς μου και διαφυλάττοντας τον Άγιο Νόμο.
3) Με τον Άγγελο της Σοφίας: Το στέμμα της σοφίας σου ανθίζει μέσα μου την ειρήνη και την τέλεια υγεία. Χάρισέ μου την μεταμόρφωση του νου και την υπέρτατη κατανόηση, καθώς η σκέψη μου ρέει προς την άγια θάλασσα της αιωνιότητας.
4) Με τον Άγγελο της Αιώνιας Ζωής: Κράτησέ με γερά πάνω στα φτερά σου, και ανύψωσέ με στα μονοπάτια των άστρων, της σελήνης, του ήλιου και του ανέσπερου φωτός ταξιδεύοντάς με προς την ουράνια θάλασσα της αιώνιας ζωής.
5) Με τον Άγγελο της Εργασίας: Αποκάλυψέ μου το καθήκον μου και δεν θα ζητήσω τίποτε άλλο. Κάνε τον εσωτερικό μου αγρό να είναι πάντοτε εύφορος και να φυτρώνουν με αφθονία κάθε είδους μυριστικά φυτά και λουλούδια.
6) Με τον Άγγελο της Ειρήνης: Χάρισέ μου τον χώρο να οικοδομήσω τον άγιο ναό εντός μου για να κατοικήσεις μέσα στην καρδιά της σιωπής: «Ησύχασε και γνώρισε ότι Εγώ Είμαι ο Θεός».
7) Επικοινωνία με τον Ουράνιο Πατέρα: Αποκάλυψέ σε μένα, Ουράνιε Πατέρα, την φύση σου που είναι η δύναμη των αγγέλων του αγίου σου Βασιλείου. Έδωσες, Δημιουργέ, την αθανασία, την ουράνια τάξη και το τελειότερο όλων: τον Άγιο Νόμο Σου. Θα υμνώ τα έργα Σου με ψαλμούς ευχαριστίας αδιάλειπτα σε όλες τις γενεές. Με τον ερχομό της ημέρας θα αγκαλιάζω την Μητέρα μου, με τον ερχομό της νύχτας θα ενώνομαι με τον Πατέρα μου, με το πέρας της νύχτας και του πρωινού θα ανασαίνω τον Νόμο τους και δεν θα διακόψω αυτές τις Επικοινωνίες μέχρι το τέλος του χρόνου.

Επικοινωνίες Β΄
(Μετά από επτά χρόνια ωρίμανσης στην αλήθεια)
Ακούστε με, Υιοί του Φωτός, γιατί θα σας μεταδώσω το χάρισμα των γλωσσών, ώστε με το που θα μιλάτε το πρωί στην Γήινη Μητέρα σας και το βράδυ με τον Ουράνιο Πατέρα σας θα μπορείτε να ταυτίζεστε ολοένα και περισσότερο με τα βασίλεια της γης και των ουρανών. Θα προσεγγίζετε διαρκώς αυτή την ενότητα για την οποία ο Υιός του ανθρώπου είναι προορισμένος από την αρχή του χρόνου. Θα σας κάνω γνωστά τα μυστήρια, γιατί σας λέω αλήθεια, ότι τα πάντα υπάρχουν από τον Θεό και τίποτα δίχως αυτόν. Κατευθύνετε λοιπόν τις καρδιές σας έτσι ώστε να μπορείτε να βαδίζετε στις σωστές ατραπούς εκεί όπου βρίσκεται η παρουσία του. Όταν ανοίγετε τα μάτια σας το πρωί, πριν ακόμα καλέσει το σώμα σας ο Άγγελος του Ήλιου, πείτε αυτά τα λόγια αφήνοντας την ηχώ τους να περάσει στο πνεύμα σας: Εισέρχομαι στον αιώνιο και απεριόριστο Κήπο του μυστηρίου, το πνεύμα μου είναι ένα με τον Ουράνιο Πατέρα. Το σώμα μου είναι ένα με την Γήινη Μητέρα. Η καρδιά μου είναι σε αρμονία με τους αδελφούς μου, του Υιούς των ανθρώπων. Αφιερώνω το πνεύμα, το σώμα και την καρδιά μου στην άγια, αγνή και λυτρωτική διδασκαλία, την πανάρχαια διδασκαλία που ήταν γνωστή στον Ενώχ.

Και όταν τα λόγια αυτά έχουν εισέρθει στο πνεύμα σας, τότε το πρώτο πρωινό μετά το Σάββατο (Κυριακή) να λέτε αυτά τα λόγια: Η Γήινη Μητέρα και εγώ είμαστε ένα. Η αναπνοή της είναι αναπνοή μου.
Το δεύτερο πρωινό μετά το Σάββατο (Δευτέρα) να λέτε: Άγγελε της Γης, κάνε καρποφόρο το σπέρμα μου και με την δύναμή σου δώσε ζωή στο σώμα μου.
Το τρίτο πρωινό μετά το Σάββατο (Τρίτη) να λέτε: Άγγελε της Ζωής, μπες με δύναμη στα μέλη του σώματός μου. Και μ’ αυτά τα λόγια αγκαλιάστε το Δέντρο της Ζωής.
Το τέταρτο πρωινό μετά το Σάββατο (Τετάρτη) πείτε: Άγγελε της Χαράς, κατέβα στην γη και βρέξε ομορφιά και αγαλλίαση σε όλα τα τέκνα της Γήινης Μητέρας και του Ουράνιου Πατέρα. Μέσα στην χαρά δημιουργήθηκε η γη και μέσα στην χαρά η Γήινη Μητέρα και ο Ουράνιος Πατέρας γεννούν τον Υιό του ανθρώπου.
Το πέμπτο πρωινό μετά το Σάββατο (Πέμπτη) να λέτε: Άγγελε των Υδάτων, μπες μέσα στο αίμα μου και δώσε το νερό της ζωής στο σώμα μου. Αυτό θα είναι η θεραπεία μου. Όταν οι άγγελοι του Θεού κατοικούν μέσα στον Υιό του ανθρώπου τα πάντα είναι κατορθωτά.
Το έκτο πρωινό μετά το Σάββατο (Παρασκευή) να λέτε: Άγγελε του Αέρα, μπες με την αναπνοή μου και δώσε τον αέρα της ζωής στο σώμα μου. Μάθετε, Υιοί του Φωτός, ότι ο Άγγελος του Αέρα είναι ο αγγελιαφόρος του Ουράνιου Πατέρα και κανένας δεν έρχεται ενώπιον του προσώπου του Θεού αν ο Άγγελος του Αέρα δεν το επιτρέψει.

Και το βράδυ του Σαββάτου να λέτε αυτά τα λόγια:
Ο Ουράνιος Πατέρας και εγώ είμαστε ένα. Θα κλείνετε τα μάτια σας, Υιοί του Φωτός, και στον ύπνο θα εισέρχεστε στα άγνωστα βασίλεια του Ουράνιου Πατέρα και θα λούεστε στο φως των αστεριών ενώ ο Ουράνιος Πατέρας θα σας κρατά στο χέρι Του και θα κάνει να ξεπηδά μέσα σας μια πηγή γνώσης, μια πηγή δύναμης από την οποία θα ρέουν ζωντανά νερά, μια πλημμύρα αγάπης και σοφίας που περιβάλλει τα πάντα όπως το μεγαλείο του αιώνιου φωτός. Και μια μέρα τα μάτια του πνεύματός σας θα ανοίξουν και θα γνωρίζετε τα πάντα.

Το πρώτο βράδυ μετά το Σάββατο (Κυριακή) να λέτε: Άγγελε της Αιώνιας Ζωής, κατέβα σε μένα και δώσε αιώνια ζωή στο πνεύμα μου. Μόνο με τα μάτια του πνεύματος μπορούμε να δούμε τα χρυσά νήματα που μας συνδέουν με όλη την ζωή που υπάρχει παντού.
Το δεύτερο βράδυ μετά το Σάββατο (Δευτέρα) να λέτε: Άγγελε της Δημιουργικής Εργασίας, κατέβα στην γη και δώσε αφθονία σε όλους τους Υιούς των ανθρώπων.
Το τρίτο βράδυ μετά το Σάββατο (Τρίτη) να λέτε: Ειρήνη, ειρήνη, ειρήνη. Άγγελε της Ειρήνης να είσαι πάντοτε πα-ντού.
Το τέταρτο βράδυ μετά το Σάββατο (Τετάρτη) να λέτε: Άγγελε της Δύναμης, κατέβα σε μένα και γέμισε με δύναμη τις πράξεις μου.
Το πέμπτο βράδυ μετά το Σάββατο (Πέμπτη) να λέτε: Άγγελε της Αγάπης, κατέβα σε μένα και γέμισε με αγάπη όλα τα αισθήματά μου. Η Αγάπη είναι ισχυρότερη από τον θάνατο.
Το έκτο βράδυ μετά το Σάββατο (Παρασκευή) να λέτε: Άγγελε της Σοφίας, κατέβα σε μένα και γέμισε με σοφία όλες μου τις σκέψεις.

Μάθετε, Υιοί του Φωτός, ότι οι σκέψεις σας είναι τόσο ισχυρές όσο και ο κεραυνός που ξεσπά στην θύελλα και κόβει στα δυο το πανίσχυρο δέντρο. Ο Άγγελος της Σοφίας κυβερνά τις πράξεις σας. Τότε ανοίγεται η ατραπός για τα άγνωστα βασίλεια και την ζωή σας διέπει η τάξη και η αρμονία.

Αυτές είναι οι επικοινωνίες με τους αγγέλους που δόθηκαν στους Υιούς του Φωτός ώστε με το σώμα εξαγνισμένο από την Γήινη Μητέρα και το πνεύμα εξαγνισμένο από τον Ουράνιο Πατέρα να μπορούν να προστάζουν και να υπηρετούν αδιάλειπτα τους αγγέλους όλη την ημέρα κατά την κανονισμένη τάξη και σειρά. Ο Νόμος φυτεύτηκε για να ανταμείβει τα Τέκνα του Φωτός με θεραπεία, με άφθονη ειρήνη, με μακροζωία, με ευκαρπία αιώνιων αγαθών και με παντοτινή χαρά μέσα στην αιωνιότητα του αιώνιου φωτός.
Με τον ερχομό της ημέρας αγκαλιάζω την Μητέρα, με τον ερχομό της νύχτας ενώνομαι με τον Πατέρα μου, με το πέρας της νύχτας και του πρωινού ανασαίνω τον Νόμο τους και δεν θα διακόψω αυτές τις επικοινωνίες μέχρι το τέλος του χρόνου.

«Ιδού εγώ τα κάνω όλα καινούργια. Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος».
«Και είδα τον καθαρό ποταμό του ύδατος της ζωής, καθαρό σαν κρύσταλλο να πηγάζει από τον θρόνο του Θεού. Και στην μέση του ποταμού έστεκε το Δέντρο της Ζωής».

Σ’ ευχαριστώ Ουράνιε Πατέρα, γιατί με έθεσες σε μια πηγή ρεόντων υδάτων, σε μια ζωντανή πηγή μέσα στην χώρα της ξηρασίας που ποτίζει έναν αιώνιο Κήπο Θαυμάτων: το Δέντρο της Ζωής, το μυστήριο των μυστηρίων. Αυτο βγάζει άφθαρτα κλαδιά για να φυτεύονται αιώνια βαθειά ριζωμένα μέσα στο ρεύμα της ζωής, γεννημένα από μια αιώνια πηγή. Εσύ, Ουράνιε Πατέρα, προστάτεψε τους καρπούς τους με τους αγγέλους της μέρας και της νύχτας και με τις φλόγες του αιώνιου φωτός που καίει παντού. ΑΜΗΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: