ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Σεπ 2009

Οι δέκα πάπυροι

1. Σήμερα αρχίζω μια καινούργια ζωή. Σήμερα αποβάλλω το παλιό μου δέρμα, αυτό που εδώ και χρόνια υποφέρει τα χτυπήματα της αποτυχίας και τα τραύματα της μετριότητας.

2. Θα χαιρετήσω την σημερινή μέρα με αγάπη στην καρδιά μου. Σιωπηρά μέσα μου θα προσφωνώ κάθε άνθρωπο που θα συναντώ και θα του λέω: «Σ’ αγαπώ!»

3. Θα επιμείνω μέχρι να πετύχω. Όσο υπάρχει πνοή μέσα μου θα επιμένω. Αν επιμείνω αρκετά, θα τα καταφέρω.

4. Είμαι το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης. Είμαι ένα μοναδικό δημιούργημα. Βρίσκομαι εδώ για κάποιο σκοπό.

5. Θα ζήσω την σημερινή μέρα σαν να είναι η τελευταία. Σήμερα θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στην ζωή μου.

6. Σήμερα θα γίνω κύριος των συναισθημάτων μου. Αδύναμος είναι εκείνος που επιτρέπει στις σκέψεις του να κυβερνούν τις πράξεις του. Δυνατός είναι εκείνος που αναγκάζει τις πράξεις του να κυβερνούν τις σκέψεις του.

Αν νοιώθω θλιμμένος, θα τραγουδάω. Αν νοιώθω μελαγχο-λικός, θα γελάω. Αν νοιώθω άρρωστος, θα διπλασιάσω τις προσπάθειές μου. Αν νοιώθω φόβο, θα προχωράω μπροστά. Αν νοιώθω κατωτερότητα, θα φορέσω καινούργια ρούχα. Αν νοιώθω έλλειψη αυτοπεποίθησης, θα ανεβάζω τον τόνο της φωνής μου. Αν νοιώθω φτωχός, θα σκέφτομαι τα πλούτη που θα έρθουν. Αν νοιώθω ανίκανος, θα θυμάμαι τις παλιές μου επιτυχίες. Αν νοιώθω τιποτένιος, θα θυμάμαι τους στόχους μου. Αν αποκτήσω υπερβολική αυτοπεποίθηση, θα ξαναφέρω στην μνήμη μου τις αποτυχίες μου. Αν παραδοθώ σε υπερβολικές απολαύσεις, θα θυμηθώ τις στιγμές που πείνασα. Αν νοιώσω αυταρέσκεια, θα θυμηθώ τον ανταγωνισμό. Αν αποκτήσω μεγαλεία, θα θυμηθώ στιγμές ντροπής. Αν νοιώσω πανίσχυρος, θα προσπαθήσω να σταματήσω τον άνεμο. Αν αποκτήσω πολλά πλούτη, θα θυμηθώ κάποιον που πεινά. Αν νοιώσω υπερβολικά περήφανος, θα θυμηθώ κάποια στιγμή αδυναμίας. Αν νοιώσω ότι οι ικανότητές μου είναι άφθαστες, θα κοιτάξω τα άστρα.

7. Θα αντιμετωπίσω τον κόσμο γελώντας. Ό,τι και αν συμβαίνει θα θυμάμαι ότι κι αυτό θα περάσει. Θα γίνω ευτυχισμένος.

8. Σήμερα θα εκατονταπλασιάζω την αξία μου. Σήμερα θα ξεπεράσω σε απόδοση κάθε πράξη που έκανα χθες. Το να ξεπεράσω τα κατορθώματα των άλλων δεν έχει καμία σημασία. Το να ξεπεράσω τα δικά μου κατορθώματα είναι το παν.

9. Θα δράσω τώρα. Η αναβλητικότητα γεννιέται από τον φόβο. Τον φόβο τον νικά η δίχως δισταγμό δράση. Το τώρα είναι το μόνο που έχω. Τώρα είναι η στιγμή, αυτός εδώ είναι ο τόπος, είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος.

10. Καθοδήγησέ με, Κύριε.

Ω Δημιουργέ των πάντων, βοήθησέ με, γιατί σήμερα βγαίνω στον κόσμο γυμνός και μόνος, και αν το χέρι Σου δεν μου δείξει τον δρόμο θα πλανηθώ μακριά από το μονοπάτι που οδηγεί στην επιτυχία και ευτυχία. Δεν Σου ζητώ χρυσάφι ούτε ρούχα ούτε και ευκαιρίες ανάλογα με τις ικανότητές μου. Αντιθέτως καθοδήγησέ με να αποκτήσω ικανότητες ανάλογες με τις ευκαιρίες μου. Δίδαξες στο λιοντάρι και στον αετό να κυνηγούν και να πετυχαίνουν με τα δόντια και τα νύχια τους. Δίδαξε και εμένα να πετυχαίνω με την αγάπη. Βοήθησέ με να παραμείνω ταπεινός περνώντας μέσα από εμπόδια και αποτυχίες. Μην κρύψεις όμως από τα μάτια μου τα βραβεία που φέρνει η νίκη. Ανάθεσέ μου δουλειές στις οποίες άλλοι απέτυχαν, καθοδήγησέ με όμως να αποσπάσω τους σπόρους της επιτυχίας από τις αποτυχίες τους. Φέρε με αντιμέτωπο με φόβους που θα ρίξουν το ηθικό μου, δώσε μου όμως το κουράγιο να γελάσω με τους φόβους μου. Δώσε μου την διάρκεια ζωής που απαιτείται για να φτάσω τους στόχους μου, αλλά βοήθησέ με να ζήσω την σημερινή μέρα σαν να είναι η τελευταία μου. Καθοδήγησε την γλώσσα μου ώστε τα λόγια μου να αποφέρουν καρπούς, αλλά φράξε το στόμα μου στην κακολογία για να μην δυσφημίζω κανέναν. Βοήθησέ με να αποκτήσω την συνήθεια να προσπαθώ και να ξαναπροσπαθώ, αλλά δείξε μου τον τρόπο να χρησιμοποιώ τον νόμο του μέσου όρου. Χάρισέ μου την ετοιμότητα του πνεύματος που απαιτείται για να βλέπω τις ευκαιρίες, αλλά δώσε μου και την υπομονή που θα επικεντρώσει την δύναμή μου. Λούσε με με καλές συνήθειες που θα πνίξουν τις κακές, αλλά χάρισέ μου κατανόηση για τις αδυναμίες των άλλων. Κάνε με να υποφέρω για να μάθω ότι όλα είναι παροδικά, αλλά βοήθησέ με να καταμετρήσω τις χαρές της σημερινής ημέρας. Φέρε με αντιμέτωπο με το μίσος για να μην μου είναι άγνωστο, αλλά γέμισε την ψυχή μου με αγάπη για να μετατρέπω τους άγνωστους σε φίλους μου. Όμως όλα αυτά ας γίνουν μόνο αν είναι το θέλημά Σου. Είμαι ένα μικρό και μοναχικό σταφύλι κρεμασμένο στο κλήμα, αλλά με έχεις κάνει διαφορετικό απ’ όλα τα άλλα. Στην πραγματικότητα πρέπει να υπάρχει μια ιδιαίτερη θέση για μένα. Καθοδήγησέ με. Βοήθησέ με. Δείξε μου τον δρόμο. Ας γίνω αυτό που πρόβλεπαν τα σχέδιά σου για μένα όταν ο σπόρος μου φυτεύτηκε από σένα για να βλαστήσει στον αμπελώνα του κόσμου. Καθοδήγησέ με, Κύριε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: