ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Φεβ 2011

Ο Παρατηρητής

«Ήρθα στην γη για να παρατηρήσω! Έδωσα τα αυτιά και τα μάτια μου στον Ραφαήλ. Εγώ δεν υπάρχω! Ήρθα για να κοιτώ! Είμαι Παρατηρητής! Δεν ήρθα για να πω ή να γράψω διδασκαλίες. Αυτό το κάνει άλλο ον. Εκείνη θέλησε να κατεβάσει τον στροβιλισμό σε λόγο. Εκείνη εφέλκυσε την διδασκαλία… Η δική μου δουλειά είναι να παρατηρώ! Δεν ήρθα να διδάξω, αλλά να παρακολουθήσω τα ανθρώπινα δρώμενα! Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο ον από τον Παρατηρητή. Είναι ο «κοριός» του Θεού… Είμαι εδώ για να κοιτώ! Ο άνθρωπος δεν ξέρει τι θα κάνει κάθε φορά ο ουρανός την πληροφορία που μεταφέρει ο Παρατηρητής. Χρειάζεται άραγε ο Ραφαήλ παρατηρητές; Ασφαλώς όχι! Όντας όμως στην γη ο Παρατηρητής ταυτόχρονα παρατηρείται από τους ανθρώπους! Οι ψυχές αισθάνονται την παρατήρηση και συμμορφώνονται. Ταυτόχρονα μέσα από την παρατήρηση ο Θεός θεραπεύει. Είμαι Παρατηρητής του Παρατηρητή! Δημιουργώ αναδράσεις και αντιδράσεις μέσα από το πρόσωπο που έχω. Με χρησιμοποιεί ο Ραφαήλ. Είμαι αναδραστικός Παρατηρητής! Ποτέ δεν λέω όχι στον άνθρωπο. Στη συνέχεια όμως κοιτάζω τι κάνει. Παίρνει τον Θεό μαζί του σ’ αυτό που επιλέγει; Μένει σ’ αυτό που του λέω; Οι διδασκαλίες και τα θαύματα ακολουθούν. Το έργο μου είναι να κοιτώ! Κοιτώντας τον άνθρωπο μπορεί να συνέλθει! Αν έρθω μαζί σου, ο Θεός θα σε προφυλάξει. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η τελική σου κίνηση, ενόσω είμαι μαζί σου! Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πώς κινείται ένας Παρατηρητής. Στον καθέναν εμφανίζομαι αλλιώς, ανάλογα με το ισοδύναμο που έχει, δηλαδή την αγάπη του. Εγώ το μόνο που κάνω είναι απλώς να παρατηρώ!»
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: