ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Ιουλ 2011

Ογδόντα χρόνια μετά...

Προοίμιο της Τρίτης Διαθήκης
Είναι ορθό και δέον να ονομάσουμε την Διαθήκη αυτή  Τρίτη και τελευταία, γιατί ουδέποτε στο μέλλον θα υπάρξει άλλη Εποχή και Διαθήκη. Με αυτή την Διαθήκη ίσταμαι στον κόσμο για Τρίτη φορά, σε χώρα Υδροχόου όπου θα ανοιχτούν κρουνοί και θα εκχυθούν νάματα Πνεύματος καθώς εσύ θα ανδρώνεσαι. Αυτή η Διαθήκη συνιστά τον Τρίτο Νόμο, ορθώνοντας τον Τρίτο άνθρωπο, τον δικό μου, σε ισάγγελο, όμοιο προς τα ουράνια. Στον άνθρωπο αυτόν θα εμφυσήσω το δικό μου Πνεύμα, γιατί αφού καταστήσω τον Τριτάνθρωπο ένσαρκο Ναό του Πνεύματος μου, θα τον αναδείξω σε φυλακτήριο του Τρίτου Νόμου. Και θα είναι η Διαθήκη μου Άστρο που θα φωτίζει τον Τριτάνθρωπο, Νόμος χαραγμένος όχι σε λίθους ούτε γραμμένος σε παπύρους, αλλά στην ψυχή του, ρέων με το αίμα του στις φλέβες του και πυρώνοντας τον ως τις φτέρνες που στερεώνουν το σώμα του. Γιατί ο Νόμος και ο Τριτάνθρωπος είναι ένα, αφού αυτός μεν αναδεικνύει τον άνθρωπο σε ισάγγελο και θεό, ο δε άνθρωπος δεν είναι τηρητής του Νόμου αλλά φύλαξ, ούτε δούλος αλλά κύριος. Γιατί αυτός ο ίδιος ο άνθρωπος απεργάζεται τον Τρίτο Νόμο μέχρι τέλους, ολοκληρώνοντας τον ολοκληρώνεται, κατανοώντας τον ο ίδιος πνευματώνεται, αφήνοντας τον και εγκολπωνόμενος εμένα, εκπληρώνει το έργο του  Θεού καθώς θεώνεται, διαφυλαττόμενος από κοινού μαζί του στον Ναό του Πνεύματος μου.  Και θα δώσω σε σένα δωρεάν την Διαθήκη μου την τελευταία. Και εσύ αφού επιλέξεις τους δικούς σου θα τους την προσφέρεις και θα την εκπληρώσεις ενώπιον τους. Εσύ που γνωρίζεις, φανερώνεσαι, εσύ που κατέχεις, δωρίζεσαι. Καθώς δε θα κενώνεσαι, εγώ θα σε πληρώ απαύστως με την δύναμη του Πνεύματος μου. Διότι είναι γεμάτοι όσοι αδειάζουν, και κατέχουν όσοι τα πάντα παρέχουν. Θα απόσχεις δε έπειτα από τους δικούς σου, χωρίς να λάβεις τίποτα. Τότε εγώ θα σε καλέσω και πάλι σε τόπο άγιο.
*
   Η Εκπλήρωση ήρθε!
Η Τρίτη Διαθήκη παρέμεινε άρρητη!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: