ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

9 Ιουλ 2012

Δεν μπορείς να γνωρίσεις ούτε να λυτρώσεις ό,τι δεν αγαπάς!

Η σύγχρονη ψυχολογία υποτίθεται πως σε εξοπλίζει με γνώσεις για να μπορείς να κατανοείς και να ερμηνεύεις τις συμπεριφορές των γύρω σου. Κανένα εγώ όμως δεν μπορεί να αξιολογήσει τίποτα πέρα από τον εαυτό του, τον οποίο φυσικά θεωρεί ανώτερο όλων. Όταν κάτι παρατηρείς, προβάλλεις πάνω του την σκιά σου, τον άγγελό σου, και την άγνοιά σου. Δεν υπάρχει υποσυνείδητο! Πρόκειται για τεχνητή κατασκευή όπου ο νους τοποθετεί τα ανεξερεύνητα του μέρη. Θα υπήρχε υποσυνείδητο αν υπήρχε ατομικός νους. Η εξατομίκευση όμως αυτή δεν είναι αληθινή! Ο νους είναι θάλασσα και κάθε επί μέρους εκδήλωση του είναι σαν αναποδογυρισμένο ποτήρι μέσα στα νερά της, τα οποία μάλιστα εναλλάσσονται! Όλοι γεμίζουμε με το ίδιο νερό! Κολυμπάμε στην ίδια δεξαμενή φωτός! Ο Θεός απαγορεύει να γνωρίσεις ό,τι δεν αγαπάς! Μόνον αν αγαπήσεις κάποιον, μπορείς να τον γνωρίσεις και να τον λυτρώσεις! Όταν αγαπάς θαυμάζεις τον άλλον και δεν βρίσκεις τίποτα άσχημο σε αυτόν! Αν δεν μ’ αγαπάς δεν με γνωρίζεις! Μου προβάλλεις την σκιά σου, τον άγγελό σου και την άγνοιά σου. Μόνον η αγάπη σώζει! Και η χάρις! Να επιλέγεις να βλέπεις τον άλλον ως άγγελο για να γίνει άγγελος! «Σε ψυχολογώ» σημαίνει «έχω λόγο ενάντιο στην ψυχή σου»! Ο διάβολος δίδαξε στον άνθρωπο την «ψυχολογία», αφού εκείνος του δίδαξε την διαίρεση! Οι ψυχολόγοι διδάσκουν το μίσος, αφού θεωρούν πάντοτε ενόχους τους άλλους για ό,τι σου συμβαίνει! Αν δεν μπορείς να δεις τον άγγελο στον άλλον, τουλάχιστον μην τον κρίνεις! Αγάπα τον κι ας μην τον κάνεις παρέα! Όταν θέλεις να ψυχολογήσεις κάποιον, σημαίνει ότι εμπλέκεσαι αρνητικά μαζί του. Αν θέλεις πράγματι να τον γνωρίσεις και να τον θεραπεύσεις, τότε να τον αγαπήσεις! Στην πραγματικότητα έλκεσαι από αυτούς που απεχθάνεσαι! Σπανίως διαλέγεις αυτό που θαυμάζεις! Οι άνθρωποι που είναι δίπλα σου, ανήκουν σε επτά κύκλους. Στον πρώτο είσαι εσύ (ο άνθρωπος), το εγώ σου (ο δαίμονας) και το υπερεγώ σου (ο άνθρωπος ως Θεός). Ο δεύτερος κύκλος είναι η προβολή του πρώτου στην οικογένεια! Το εγώ είναι ο μάνατζερ του εσύ. Το υπερεγώ λέει: «Το δικό μου το εγώ είναι, φυσικά, ανώτερο των άλλων. Εγώ είμαι όλα! Είμαι το κεντρικό εγώ. Τα άλλα είναι υποδεέστερα. Είμαι κάτι περισσότερο. Είμαι όλα!» Αν όμως αυτά τα όλα μέσα μας δεν είναι το όλο που μας δημιούργησε, τότε ματαιότης ματαιοτήτων… Κατακλυσμός στο βασίλειο του εγώ! Μέχρι που κάποτε  φάνηκε ένα εγώ και είπε: «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!» Τόλμησε να πει πως είναι ένα με τον Πατέρα του. Ενώ κανένα εγώ δεν πιστεύει πως έχει Πατέρα. Ο Χριστός έκανε ό,τι δεν είχε κάνει ποτέ κανείς! Και το έκανε χωρίς πρόθεση, χωρίς αντάλλαγμα και με αντίστοιχη τιμωρία! Παραδόθηκε στα εγώ τα οποία διέρρηξαν τα ιμάτιά τους! Αφού είμαι από τον Θεό πρέπει να το ομολογήσω! Οι  Γραμματείς και οι Φαρισαίοι είναι οι δύο κινήσεις του νου, ανάλυση-σύνθεση, που σκοπό έχουν πάντοτε την καταδίκη. Οι Φαρισαίοι είναι η φάρα του εσύ, η οποία θέλει όλα τα εγώ πίσω από αυτήν! Το εγώ το ενδιαφέρει η εικόνα του! Ο Χριστός είναι ακόμα ενοχλητικός! Ο άνθρωπος εντούτοις ανήκει εκ γεννήσεως στον Θεό και εξ επιλογής στον Εωσφόρο! Την πατρότητά του όμως διεκδικεί σθεναρά ο Εωσφόρος! Ένας Βούδας είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην φώτισή σου! Αν δεν τον «σκοτώσεις», εκείνος θα είναι το φως και εσύ η σκιά του… Ευτυχώς ο Θεός που μας αγαπά και θέλει την λύτρωση όλων των όντων, μέσω των αγγέλων του μηδενίζει το κοντέρ, ελευθερώνοντάς μας από το αβάσταχτο φορτίο του κόσμου που σαν τον Σίσυφο παράλογα επιλέγουμε να σηκώνουμε!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: