ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

26 Απρ 2015

Η θρυλική Μαρίτσα, η αγαπημένη Μαρί Τσιροζίδου και η μανούλα μου, σήμερα 25 Απριλίου 2015, μαζί τιμήθηκαν από όσους τις αγάπησαν... Άγγελοι της καρδιάς μας!

Μαρί Τσιροζίδου, μια αρχόντισσα του πνεύματος! Πέρασε από την γη αφήνοντας κάτι από τα δώρα του αρχάγγελου Γαβριήλ που τόσο αγαπούσε! 
Η μανούλα μου, η ωραία Ελένη, μια γενναία ψυχή που λάτρευε την ζωή!
Μαρίτσα, η αγία των φτωχών και αδυνάτων… 
*
Ο έρωτας όσο ζει σε κάνει Γιορτινό! Αν γίνεις Γιορτινός ενσωματώνεις τον Έρωτα για πάντα!
Κάθε σκέψη αγάπης ανυψώνει την δόνηση του σύμπαντος!

Ελπίδα, όνειρο, χιούμορ: Το blend για την καθημερινή σου επιβίωση! 

Το πιο όμορφο παιγνίδι του κόσμου είναι να κερδίσεις πίσω τον εαυτό σου!
Mooji 
*
Μακάριοι οι Ειρηνοποιοί ότι αυτοί Υιοί Θεού κληθήσονται!
Ήρθαμε να φέρουμε ειρήνη, αρμονία, αγάπη σε κάθε ψυχή…  Την "άλλη" κίνηση στο ντόμινο του Εωσφόρου που επιζητά τον πόλεμο, το ξήλωμα, την οργή! Μόνον όταν είσαι ελεύθερος εσωτερικά μπορείς να δράσεις θεραπευτικά για τον κόσμο! 
*
Το προφίλ του ευγενικού ηγέτη:
Αυτός που διαχειρίζεται την πίστη την ελπίδα την αγάπη -δηλαδή την χαρά του κόσμου!
Χριστότητα: άλλος τρόπος ύπαρξης! Άλλη δικαιοσύνη!  
*
Και όμως! Ο κόσμος αυτός δεν υπάρχει! Τι υπάρχει; Το όνειρο της αγάπης του Ονειρευτή!
Το Όνειρο της Χριστότητας που θα δούμε κάποτε όλοι, το είδε μια φορά κι έναν καιρό ένα παιδί...

Υπάρχουν και αυτοί που ομορφαίνουν τον κόσμο με την γέννησή τους!  Είναι ψυχές που γεννήθηκαν χωρίς κεντρί! 

Ένα ανεπαίσθητο κλικ χωρίζει το δίκιο από το άδικο! Το νιώθεις στην επίγευση... 
*
Κρήτη η αγαπημένη
Δεν ήταν νησί! Ήταν θεριό που κείτουνταν στην θάλασσα!
Νίκος Καζαντζάκης 

"Εμένα, Μαρία μου, ο Χριστός μου είναι Κρητικός! Δεν είναι Οβραίος!"
Ηλίας Μουντιράκης, ο συροκρητικός δερβίσης, ο μεθυσμένος από Θεό!  

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: