ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

21 Απρ 2015

'Οταν ο Θεός παίρνει πρόσωπο είσαι Εσύ!

Πες: "Παίρνω το τιμόνι της ζωής μου στα χέρια μου! Κανείς δεν έχει εξουσία πάνω μου!" Και ύστερα: "Θεέ μου, κάνε με ό,τι θες!" 

Σε ό,τι αγάπησες και αναγνώρισες, τον εαυτό σου συνάντησες!
*
Ο αληθινός δεν μεταφέρει "αλήθεια''! Μεταφέρει τον εαυτό του! Ο ίδιος είναι το δώρο! 
Πιστεύεις πως ο Θεός δεν είναι με το μέρος σου; Πως το όραμα, το όνειρο, το αίτημα σου δεν είναι και δικό του θέλημα; 

Νίκη στο πνευματικό κουνγκ φου είναι ό,τι χτυπήματα και να δέχεσαι όχι μόνο να μην σε αγγίζουν αλλά να τα μετατρέπεις σε χορευτικές φιγούρες του δικού σου χορού! 
*
Διδάσκω σημαίνει χαρίζομαι! 
Δεν είναι που εγώ θέλω να σου επιβληθώ! Είναι που τα δώρα είναι περισσότερα από όσα μπορείς να αντέξεις! 

Η ανθρώπινη προσωπικότητα έχει πολλά να μάθει για τον αόρατο πόλεμο! Όμως το ατρόμητο πνεύμα γνωρίζει να πολεμά... 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: