ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

17 Φεβ 2016

Τους δυνατούς δεν τους συμπόνεσε ποτέ ο άνθρωπος!

Μόνον ο Θεός τους δίνει δύναμη να αντέχουν για να δίνουν!
Β.Καλού

Tο μέλλον δεν είναι μόνον κάτι που συμβαίνει, είναι μια ωμή δύναμη με μεγάλη αίσθηση του χιούμορ, που θα σε σαρώσει, αν δεν το παρακολουθείς!
Bill Marey 

Οι σκέψεις σου να υπηρετούν την χαρά σου! 
*
Από τον Νίκο Καζαντζάκη
Μια αστραπή η ζωή μας, μα προλαβαίνουμε!
Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά!

Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα!

Ν’ αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο!
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω!

Ε κακομοίρη άνθρωπε, μπορείς να μετακινήσεις βουνά, να κάμεις θάματα, κι εσύ να βουλιάζεις στην κοπριά, στην τεμπελιά και στην απιστία! Θεό έχεις μέσα σου, Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις -το μαθαίνεις μονάχα την ώρα που πεθαίνεις, μα ‘ναι πολύ αργά!

Υπάρχει στον κόσμο τούτον ένας μυστικός νόμος - αν δεν υπήρχε, ο κόσμος θά ‘ταν από χιλιάδες χρόνια χαμένος-  σκληρός κι απαραβίαστος: το κακό πάντα στην αρχή θριαμβεύει και πάντα στο τέλος νικιέται!

Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;

H καρδιά του ανθρώπου είναι ένα κουβάρι κάμπιες! Φύσηξε, Χριστέ μου, να γίνουν πεταλούδες!

Η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα!

Tι θα πει λεύτερος; Αυτός που δεν φοβάται τον θάνατο!

Ο άνθρωπος χρειάζεται  λίγη τρέλα! Αλλιώς δεν μπορεί να σπάσει το σκοινί και να ελευθερωθεί!
Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: «Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;» Πολέμα!

Αν μπορείς κοίταξε τον φόβο κατάματα, και ο φόβος θα φοβηθεί και θα φύγει!

Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή τον θάνατο· τον κοιτάζω και δε φοβούμαι· όμως και ποτέ, ποτέ δε λέω μου αρέσει.
Όχι, δε μου αρέσει καθόλου! Δεν υπογράφω!

Κάθε Έλληνας που δεν παίρνει, ας είναι και μια φορά στη ζωή του, μια γενναία απόφαση, προδίνει τη ράτσα του!

Η αιωνιότητα είναι ποιότητα, δεν είναι ποσότητα, αυτό είναι το μεγάλο, πολύ απλό μυστικό!

Η ευτυχία απάνω στη γης είναι κομμένη στο μπόι του ανθρώπου. Δεν είναι σπάνιο πουλί να το κυνηγούμε πότε στον ουρανό, πότε στο μυαλό μας. Η ευτυχία είναι ένα κατοικίδιο πουλί στην αυλή μας!

Σα δεν φτάσει ο άνθρωπος στην άκρη του γκρεμού, δεν βγάζει στην πλάτη του φτερούγες να πετάξει!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: