ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Φεβ 2017

Να δρας αντισταθμιστικά! Να φυτεύεις παντού λουλούδια καλού!

Αν στραφείς στον Θεό θα σου δώσει πολύ περισσότερα από ό,τι του ζητήσεις! Τίποτα λιγότερο από την ελευθερία σου! 

Όλα όσα λες και πράττεις να προωθούν την ευτυχία του κόσμου! Τι πιο όμορφο! 
*
Έλα στην ωραιότερη θέση που υπάρχει στον κόσμο! Στο ΤΩΡΑ! 
Η επέκταση είναι νόμος του σύμπαντος!

Η δύναμη του νου μπορεί να αλλάξει ακόμα και την κατεύθυνση ενός τραίνου!

Όταν σταματήσεις να βάζεις όρους για την ευημερία σου, η ζωή θα σου δώσει δώρα που ούτε τα φαντάζεσαι! Πίσω από τα "δίκια" και τις "αντικειμενικές δυσκολίες" κρύβεται η πρόκληση της παράδοσης σου άνευ όρων στον Θεό! 
*
Κάθε στιγμή είναι ευλογημένη! Κάθε στιγμή σού μεταφέρει μήνυμα ζωής!
 Άκουσέ το! Η ζωή είναι πολύτιμη και είναι πάντοτε υπέρ σου! Πίσω και από τις δυσμενέστερες συνθήκες υπάρχουν ευκαιρίες ζώσας ζωής! 

Συνήθως "θυμάσαι" και περιγράφεις όχι αυτό που έζησες αλλά αυτό που πιστεύεις ότι έζησες! 

Το τώρα έχει ένα χαρακτηριστικό: δεν έχει παρελθόν!

Υπάρχουν και ακατανόητα για την νοημοσύνη όντα που βλέπουν και διορθώνουν μη ορατά τοπία... 
*
Υπάρχει και άλλος τρόπος για το δίκαιο εκτός από την αγριότητα του εγώ!
Ποτέ εντούτοις να μην είσαι θύμα! Δεν θέλει θύματα ο Θεός! Όλα τα κινεί η εσωτερική πρόθεση του καλού! Και σε εμπνέει πώς να κινηθείς! Ποτέ με κακία!

Όσο περισσότερο θίγεσαι τόσο πιο αδύναμος είσαι! 

Όταν νιώθεις την ανάγκη να υπερασπιστείς έντονα τον εαυτό σου έχεις φύγει από το κέντρο σου! Είσαι στο εγώ! 
*
Κάποτε θα βρεθούμε στο ένα μονοπάτι, του Χριστού!
Κάνε τον εαυτό σου φως στο κόσμο!

 Χριστέ μου, Χριστέ μου, για τους Έλληνες μωρία για τους Ιουδαίους σκάνδαλο! Ο αταξινόμητος, ο μέγας Ξένος... Ακόμα! 
*
"Το λεωφορείο μου γράφει τέρμα Θεός!" 
Εκτός όλων των άλλων η αλήθεια είναι συνταρακτικά ρεαλιστική! 

Καλοσύνη, προσφορά στον κόσμο, δημιουργική πρωτότυπη έκφραση χωρίς όρια! Είναι πολλά τα ζητούμενα; 

Το μυστικό είναι η προσήλωση στο στόχο! Μην ακούς ούτε τις σκέψεις σου ούτε τους άλλους! 
*
Όψη αοράτων τα φαινόμενα! 
Εσύ είσαι το μήνυμα σου! Ο ομιλητής η ομιλία! 

Το ψέμα έχει ένα αδύναμο σημείο! Δεν είναι αληθινό! 

Ένα Θέ μου φώναξε, και θα είναι πάντα ο Αιώνιος Εραστής μαζί σου! 

***

Δεν υπάρχουν σχόλια: