ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Ιουλ 2018

Μην τσιγκουνεύεστε να δίνετε χαρά!

Να συμμετέχετε στην πραγματοποίηση των ονείρων των άλλων! 

Δεν γνωρίζουν ότι η αφιέρωση σε ό,τι αγαπάς είναι η πιο όμορφη, η πιο ευγενική πράξη ζωής!
* 
Είναι εντυπωσιακό πόσο ακραία αντιφατικές είναι οι υπο-προσωπικότητες μέσα σε έναν άνθρωπο! Κυριολεκτικά πρόκειται περί άλλων όντων! Μέσα στον ίδιο άνθρωπο!

Αδιανόητο τι και ποιος διαχειρίζεται κάθε άνθρωπο! Πού παραδίδει τα κλειδιά της ζωής του! Δεν ξέρει καν ποιον έχει οικοδεσπότη του εαυτού του!
*
Μύρα ιάσεως κρατά η Μαρία η Μαγδαληνή! Το μωβ έλεος! 
Μαρία Μαγδαληνή: «Δι’εσού η ανάσταση!» 

-Μαρία!
-Διδάσκαλε!
-Μη με αγγίζεις! Δεν ανέβηκα ακόμα προς τον Πατέρα!
*
"Μαγάρι να είσαι το όνομα σου!"
Από τον αγαπημένο μου Ηλία, τον θρυλικό συροκρητικό δερβίση στον οποίο έχω αφιερώσει σειρά εκπομπών στον ngradio! Εκείνος σίγουρα ήταν ΗΛΙΑΣ! 
*
Οι μεγάλες λέξεις είναι για τις μεγάλες πράξεις!
Αυτές τις αφανείς, καθαρές, ανιδιοτελείς πράξεις! Που έχουν άρωμα θεού! Αλλιώς είσαι γελοίος! 

Ούτε καν διπρόσωποι! Πολυπρόσωποι! Λεγεών! Δεν ξέρεις κάθε φορά με ποια υπο-προσωπικότητα του άλλου μιλάς! 
* 
21 Ιουλίου, μια μέρα ανάμεσα στον Ηλία και την Μαγδαληνή!
Ο μέγας Μύστης και διάσημος αστρονόμος Κ.Χασάπης την αποκαλούσε ημέρα της Νέας Πνευματικής Εποχής του Αγίου Πνεύματος!
*
Να είσαι ελεύθερος από το αποτέλεσμα! Απλώς να χαρίζεσαι! 
-Αν το κίνητρο σου δεν ελευθερωθεί από το συμφέρον δεν πρόκειται ποτέ να σε πάρει στα σοβαρά ο Θεός!
-Το σωστό είναι αν υπάρχει Θεός (λέμε αν!) πώς μπορώ να κερδίσω; Και να μην υπάρχει, δεν με νοιάζει! Εγώ να περνάω καλά! ΕΓΩ είμαι το νόημα! Και θεός και άνθρωπος και μαλάκας και όλα!
*
Η ζωή σού ζητά συνεχώς ένα πράγμα: να είσαι χρήσιμος στον εαυτό σου και στον κόσμο! 
Η ζωή δεν ζητά τίποτα, απλά δίνει! Το μόνο που πρέπει να δεις είναι πόσο μαλάκας είσαι και πώς διαχειρίζεσαι τα δώρα της!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: