ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Οκτ 2018

Οι συναντήσεις είναι μάταιες όταν ο άλλος δεν είναι σε «στρέψη» τέτοια που να μπορεί να επικοινωνήσει!

Τις περισσότερες φορές το ζητούμενο είναι απλώς αυτιά για το αφήγημα ή παραλήρημα του! Και δικαίωση εννοείται!

Κανείς δεν μπορεί να με πληγώσει χωρίς την άδεια μου!
Γκάντι
*
Όταν σε αγγίζει η χάρις του Θεού έλκεις το φως! Αυτό αλλάζει τα πάντα! Thats all!
 Ο εγωικός εαυτός είναι αναξιόπιστη πηγή αντίληψης των πραγμάτων! Ασχολείται με μια πραγματικότητα που δεν υπάρχει καν! Και όμως τόσο πειστική τόσο οδυνηρή… Απλά πάρε τον εαυτό αυτόν αγκαλιά!

Σοφία είναι να νικήσουμε τον εαυτό μας, ενώ άγνοια είναι να νικηθούμε απ’ αυτόν!
Σωκράτης
*
John Cage 
The Anarchy of Silence
Πήγα σε ανηχοϊκό θάλαμο, δεν περίμενα ότι σε αυτό το σιωπηλό δωμάτιο θα άκουγα δύο ήχους: έναν υψηλό, δηλαδή το νευρικό μου σύστημα σε λειτουργία και ένα χαμηλό, δηλαδή το αίμα μου σε κυκλοφορία! Ο λόγος που δεν περίμενα να ακούσω αυτούς τους δύο ήχους ήταν ότι τέθηκαν σε κραδασμό χωρίς καμία πρόθεση από μέρους μου… Ανακάλυψα ότι η σιωπή δεν είναι ακουστική! Πρόκειται για μια αλλαγή του μυαλού, μια στροφή 360 μοιρών! Έχω αφιερώσει τη μουσική μου σε αυτό. Η δουλειά μου έγινε μια εξερεύνηση της μη πρόθεσης!
*
Να μιλάς χρησιμοποιώντας με αγάπη και ομορφιά τις λέξεις! Η δόνηση τους γυρίζει πίσω πρώτα σε σένα!
Τις λέξεις σου τις ακούς πρώτα εσύ! Πώς περιγράφεις την πραγματικότητα σου, τον εαυτό σου, τους άλλους! Οι λέξεις ανοίγουν πραγματικότητες φωτός! Αλλά μπορούν και να χτυπήσουν να κατακεραυνώσουν να μαράνουν την ψυχή!

Τα πραγματικά θαύματα κάνουν λίγο θόρυβο!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: