ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Οκτ 2018

Proud of you i am! "Μα θα εξεγείρετο η συνείδηση μας αν λιντσάριζαν οποιονδήποτε άνθρωπο! Το θέαμα του ανίσχυρου πεσμένου απροστάτευτου ανθρώπου είναι αποτρόπαιο!" Από τον γιο μου τον Άγγελο...

Eίσαι το σύμπαν που κοιτάζει τον εαυτό του!
*
Από τον αγαπημένο μου αδελφούλη, Mooji... Ευλογημένος!
Όσο αναπνέω είναι απλά ζωή του Θεού! Τα πάντα ο Θεός είναι! Αυτή η ζωή είναι του Θεού! Δεν υπάρχει ατομικός εαυτός ως ζωή μου! Δεν θέλω καμιά ζωή για κανέναν "εαυτό"! Οτιδήποτε υπάρχει που έχει την αίσθηση του "έχω δική μου ζωή" είναι αφιερωμένο πίσω στον Θεό!
Ειρήνη σε όλους! Σε όλους! Σε καλούς και κακούς!
* 
Μόνον ο Χριστός, δηλαδή η θεϊκή αγάπη, μπορεί να αποκαταστήσει στον άνθρωπο αυτό που τόσο τραγικά στράβωσε μέσα του! 
-Και τι να κάνω για να είμαι σύννομος;
-Μην χρεώνεις μην χρεώνεσαι! 

"Ο άνθρωπος θα απαλλαχτεί λόγω βλακείας! Αλλά θα γελοιοποιηθεί μπροστά στους αγγέλους!" 
"Μην κουβαλάς τα σκουπίδια σου στα ανάκτορα του Θεού..." 

Όταν ο μαθητής είναι έτοιμος ο δάσκαλος εμφανίζεται! Όταν ο μαθητής είναι πραγματικά έτοιμος ο δάσκαλος φεύγει!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: