ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Σεπ 2019

Kάθε αμαρτία είναι μια προσπάθεια για να γεμίσει ένα βαθύτερο κενό της ύπαρξης μας.

Μια βαθιά έλλειψη νοήματος!
π.Λίβυος 

"Πολύ συχνά δεν πηγαίνουμε αλλού επειδή ψάχνουμε για ένα άλλο άτομο -πηγαίνουμε αλλού επειδή ψάχνουμε για έναν άλλο εαυτό! Δεν είναι τόσο πολύ ότι θέλουμε να αφήσουμε το άτομο με το οποίο είμαστε, όσο ότι θέλουμε να αφήσουμε το άτομο που έχουμε γίνει!" 
* 
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ
O Διδάσκαλος στέλνει την Ασπίδα Του.
Ο Διδάσκαλος θέλει να σας δει να χτίζετε ένα βουνό.
Ο Διδάσκαλος λαχταράει να σας δει να μη σας διαταράσσει τίποτα.
Ο Διδάσκαλος αισθάνεται πόσο γενναίοι πρέπει να είσαστε για να προχωρήσετε.
Ο Διδάσκαλος θα σας δείξει πότε θα σας συναντήσει ένας σοβαρός κίνδυνος.
Ο Διδάσκαλος συμβουλεύει να έχετε το θάρρος σε ετοιμότητα.
Ο Διδάσκαλος θα βοηθήσει να νικήσετε το χέρι του κακού.
Ο Διδάσκαλος δεν επαναλαμβάνει χωρίς λόγο τις πολύ γνωστές σκέψεις.
Ο Διδάσκαλος κοιτάζει μπροστά.
Ο Διδάσκαλος σας παρακινεί να κρατάτε το πνεύμα ανίκητο.
Ο Διδάσκαλος επιθυμεί να διαλύσει το φόβο.
Ο Διδάσκαλος θέλει να κάνει την κρίση σας γαλήνια.
Ο Διδάσκαλος σας αποτρέπει από τις θλίψεις.
Ο Διδάσκαλος συμβουλεύει να σχεδιάζετε τολμηρά σχέδια, όπως πριν.
Ο Διδάσκαλος φροντίζει για την υγεία σας.
Ο Διδάσκαλος σας στέλνει μπροστά.
Ο Διδάσκαλος έχει προειδοποιήσει αρκετά.

Τι θα συμβεί σ’ εκείνους που σε απειλούν; Τι θα συμβεί σ’ εκείνους που παραμένουν ασυγκίνητοι; Τι θα συμβεί σ’ εκείνους που μωρολογούν για την ημέρα του αύριο; Και είναι πολλοί τώρα οι καταφερτζήδες. Αλλά θα τους πω: «Ανοίξτε τ' αυτιά σας». Θα τους πω: «Καθαρίστε τα χέρια σας πριν επιχειρήσετε τις φασαρίες σας». Εγώ το λέω. Εγώ το λέω. Εγώ τους το έχω πει.

Εγώ ο Ίδιος επιμαρτυρώ. Εγώ ο Ίδιος θα δώσω ένα τέλος σ’ αυτό, όταν κρίνω τον καιρό ώριμο. Όμως τώρα πήγαινε, το χέρι μου είναι μαζί σου. Ναι, ναι.

Να θυμάστε ότι δεν μπορεί να βοηθήσει κανείς παρά μόνο ο Διδάσκαλος. Συμβουλεύω να θεωρείτε τον Διδάσκαλο σαν το μοναδικό οχυρό σας.

Η μοναδική σας άμυνα βρίσκεται στ’ όνομά μου. Οι άλλες άμυνες δεν ωφελούν. Καλύτερα να το καταλάβετε αυτό εγκαίρως.
Μορύα
* 
από Stelios Nikolaides
Δεν αγαπάς κάποιον για την ομορφιά του, τα ρούχα του ή το αυτοκίνητό του! Τον αγαπάς γιατί τραγουδάει ένα τραγούδι που μόνο εσύ μπορείς να καταλάβεις! Q! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: