ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Μαρ 2022

Είμαι η Εκπλήρωση των βλεμμάτων που μάζεψα στην Γη…

 Όσα δεν έκαναν, όσα δεν έγιναν… Ένα ιερό συν που ξαναγράφει την ιστορία από την αρχή! Με την ομορφιά της αγάπης! Όλα τα λάθη, μόνο το γέλιο σε ένα παιγνίδι!

Ναι! Τα όνειρα μου είναι η πραγματικότητα μου! Η Γη θα γίνει τόπος ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΩΝ όντων!

«Και βρήκα και τα δύο, ελευθερία και μοναξιά μέσα στην τρέλα μου!» Άγια μοναξιά! Ενός παράδεισου στην καρδιά μου που κρατά τους αγαπημένους, τα αγαπημένα, ολόκληρη την ζωή, εξαίσια, ατραυμάτιστη, πανέμορφη, ευλογημένη!

 2022, η χρονιά μου! Ελεύθερη, χαρίζω λέξεις! Το δικό μου σ’ αγαπώ και ευχαριστώ! Οι λέξεις μου!

Ο Θεός έχει βάλει ενεργειακές σταθερές με Αγγελική δύναμη και αγάπη για να διορθώνουν τα κακώς κείμενα! Ο Κανένας

 Να είσαι με τον Θεό! Για να μη φοβάσαι! Το θάρρος είναι κατάσταση ζεύξης με τον θεό!

Ο Κανένας

 Αυτό που παίζεται είναι ένα κύμα άπειρης ενέργειας και δημιουργίας! Κυμάνσεις ενός μορφογεννητικού πεδίου! Ο Κανένας

 Το ερώτημα είναι κάτι υγιές! Η απάντηση είναι το λάθος! Ο Κανένας

 Ο κόσμος αυτός είναι ψευδαισθητικός, όχι ψεύτικος! Αληθινός είναι στον βαθμό που τον αισθάνεσαι! Ο Κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια: