ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Μαρ 2023

Αντί να λες "αγάπησε με να σωθώ" να πεις "να σ'αγαπήσω να σωθώ!"

 Σχόλιο για την συνταρακτική φωτογραφία μωρού που διασώθηκε από τον σεισμό στην Τουρκία: Αποφασισμένο να ζήσει!

Σαν να ρωτά ΓΙΑΤΙ! Θέαμα ξένον στα ματάκια του ο θάνατος, η καταστροφή... Ως πότε Θεέ μου...

 

Δεν θα πιστέψω ποτέ άλλη εκδοχή από το Θαύμα!

*

από Stelios Nikolaides

Οι άνθρωποι αντέχουν την αγάπη μόνο όταν την σπάσουν σε δυο μέρη

Στο μέρος που θέλουν και μπορούν να διαχειριστούν και σε εκείνο που νιώθουν ότι περισσεύει, οπότε σου το γυρίζουν πίσω.

Έτσι πάει αυτό! Πάντα ο φόβος του εγώ, που τρέμει χωρίς λόγο εκείνο που αρνήθηκε και έπεσε από ψηλά στην γη! Δεν υπάρχει επιστροφή έτσι! Μη φοβάσαι την αληθινή αγάπη!

*

 Αυτοδύναμη ύπαρξη χαράς και ευλογίας! Να φτιάχνεις τον κόσμο σου όμορφο! Ιεροποιός!

«Όταν αναπνέεις την αναπνοή της ζωής δεν μπορείς να την κρατήσεις για πολύ ώρα χωρίς να την εκπνεύσεις! Είναι μία αμφίδρομη διαδικασία δούναι και λαβείν! Χωρίς αυτήν δεν θα υπήρχε ζωή! Δώσε όλα τα δώρα που σου δόθηκαν!»

 Πηγή χαράς και αγάπης για τον κόσμο! Ό,τι και να συμβαίνει ό,τι και να κάνουν οι άλλοι! Κατά χάριν θεοί!

*

Καλό ταξίδι Χαρίλαε αγγελούδι μου!

Γέμισες την ψυχή μου αγάπη! Ο παιδικός μου φίλος... Ψυχές που αίρουν την αμαρτία του κόσμου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: