ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Νοε 2023

Οδυσσέας Ελύτης, ο αστός που κατετάγη ως εθελοντής στο Αλβανικό μέτωπο!

 Είδα στο πρόσωπο

των στρατιωτών μου

τη λάμψη που είναι ικανός

ο Ελληνισμός ν' αναδύσει

όταν πιστεύει στο δίκιο του.

Και γνώρισα από πολύ κοντά

την αψηφισιά του θανάτου,

την ακατάβλητη θέληση της ζωής

που έγινε τελικά και δική μου.

"Τι είναι εκείνο

που σας συγκίνησε

στο Έπος του Σαράντα;" Ήταν ότι διάβαζα στην πράξη

και μ' ένα σφίξιμο στην καρδιά

μην τύχει και δακρύσω,

αυτά που με ανία και δυσφορία

διάβαζα ως τότε στα βιβλία

και για την ιστορία της χώρας μου.

Ήταν μια βίαιη φορά

προς τα εμπρός του λαού

που είχε κάποτε ηττηθεί,

όχι εξ αιτίας του,

στη Μικρασία και που τώρα

θα έπαιρνε την εκδίκησή του.

Έτσι το έβλεπα εγώ.

Σαν άχτι μακροχρόνιο

που έβγαινε και ξεθύμαινε.

Δεν έπαιζε ρόλο που

ο εχθρός ήταν διαφορετικός.

Ο εχθρός ήτανε η Τυραννία,

ήτανε η μορφή του Άδικου,

που την είχαμε υποστεί

κάτω από διαφορετικές μορφές

επί αιώνες και είχε γίνει μοίρα μας.

Αυτή η εξέγερση

εναντίον της Μοίρας,

χωρίς υπολογισμό, μες στα όλα,

αυτή η ''όμορφη αφροσύνη'',

όπως λέω κάπου αλλού,

ήτανε που ανέβαζε το γεγονός

σε μιαν άλλη σφαίρα, ποιητική.

Μέσα μου έγινε

μια αναπαρθένευση

των τριμμένων εννοιών.

Οι λέξεις

ξεφουσκώνανε

και ξαναγεμίζανε

με καθαρή ουσία.

Με τη βοήθεια της ουσίας αυτής,

βρήκα το θάρρος

να ξαναπροφέρω λόγια

που ως τότε φοβόμουνα

επειδή τα συναντούσα

μόνο στα χείλη

των κούφιων πολιτικών

και των πατριδοκάπηλων.

*

28η Οκτωβρίου 2023

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και μυρσίνη εσύ δοξαστική μη παρακαλώ σας μη λησμονάτε την χώρα μου... Οδ. Ελύτης

 Παναγιά μάνα μας φύλαξε την Ελλάδα από πάντα εχθρό και πολέμιο!

*

Ευχαριστώ τον εαυτό μου που είμαι αυτό που ΕΙΜΑΙ!

Όλα γίνονται φυσικά και αβίαστα όταν απλά είμαι ο Χριστός Εαυτός!

 Να πεις: "Δεν κυνηγώ αλλαγές! Είμαι πλήρης και έλκω όλα τα καλά!"

 Ποιο είναι το Έργο; Να είσαι παρών! Ο Κανένας

*

Η ποίηση είναι απλώς η απόδειξη ότι υπάρχει ζωή.

Αν η ζωή σου καίγεται καλά, η ποίηση είναι απλώς η στάχτη.

Λέοναρντ Κοέν

 Το μυαλό χρειάζεται ενδορφίνες! Αν δεν αναπτύξεις τον εαυτό σου θα πρέπει να τον συντηρείς με όπιο: σεξ, εθισμούς κ.λπ. Ο Κανένας

 Αν δεν σε διαπεράσει ο Χριστός δεν υπάρχει κάτι ανθρώπινο που να είναι αθώο! Όταν ο άνθρωπος παραμένει απλώς ανθρωπόμορφος είναι χειρότερος από τα ζώα! Ο Κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια: