ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Φεβ 2024

Δυο τα Μεγάλα ψέματα τους: Η απόκρυψη του Έλληνα Χριστού και η πατριαρχία!

 Το παιδί ανήκει στην Μητέρα διακήρυξε στις αρχές του αιώνα η Αρχαία Ιερή Σχολή! Κατά το πρότυπο της Παναγίας! Και επιβεβαίωσε ο Αρχάγγελος! Η αποΙεροποίηση της γυναίκας είναι το τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού!

 Η Ελληνική Χριστική Γραμμή είναι ο οικουμενικός πολιτισμός του θείου Λόγου! Νυν και αεί!

 Δεν υπάρχει "οριζόντια" σχέση χωρίς Θεό στην κορυφή ενός νοητού τριγώνου!

Αλλιώς είναι συναισθήματα στην διαχείριση του εγώ! Έρωτες και αγάπες της ανάγκης του εγώ που γίνονται κατά κανόνα "σε μισώ γιατί σε αγάπησα!" Γιατί δεν σε ελέγχω! Αγαπώ σημαίνει θέλω να ζήσεις! Θέλω να ανθίσεις! Και σου προσφέρω τις συνθήκες γι' αυτό! Μοιράζομαι την χαρά σου, τα δώρα που προσφέρεις, τις κατακτήσεις σου! Δεν είμαι θεατής της ζωής σου! Πολλώ δε μάλλον κριτής! Αλλά κοινωνός! Η αγάπη είναι το μαζί! Η υπέρβαση του διαχωρισμού! Είναι το Μυστήριο της ενότητας! Το άνοιγμα στο ΟΛΟΝ!

*

Μόνο με αυτό που ΕΙΣΑΙ προστατεύεις τον κόσμο γύρω σου!

Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι η αλήθεια! Απέραντη ελευθερία!

 Και μόνο η ευγνωμοσύνη φτάνει για να σου δείχνει τον δρόμο...

 Κράτα τον εαυτό σου έξω από το ψέμα! Ήσυχο και δημιουργικό. Αυτό φτάνει!

 Ιδού εγώ τα κάνω όλα νέα, μας είπε! Ένα κλικ πάνω υπάρχει μόνο ομορφιά! 

 Κράτα τον εαυτό σου έξω από το ψέμα! Ήσυχο και δημιουργικό. Αυτό φτάνει!

Δεν αντιλαμβάνονται την θεουργία! Πατάνε και κλωτσάνε αόρατα νήματα ζωής!

 Χτυπούν το ιερό πρόσωπο της βρεφοκρατούσας Μητέρας! Την ίδια την Παναγιά μας! ΑποΙεροποίηση του ανθρώπου!

 Πρόσθεσε στο όνομα σου την λέξη "Χριστός"! Του επιστρέφουμε την ατομικότητα! Τα πάντα εν πάσι Χριστός!

 Είμαι Νιτσεϊκός! Μισώ τους τεμπέληδες που διαβάζουν!

Να γράφετε! Να καταγράφετε ό,τι βλέπετε γύρω σας! Nίτσε

Δεν υπάρχουν σχόλια: