ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

8 Φεβ 2024

Bodhidharma: Γελάω, γιατί τώρα βλέπω τη γελοιότητα της αναζήτησης μου!

 Έψαχνα για ζωές πολλές την αλήθεια και ήταν πάντα μέσα μου. Αυτό που έψαχνα ήταν στον ίδιο τον Αναζητητή.

Έτρεχα προς τα εδώ και εκεί, και δεν υπήρχε λόγος να τρέξω πουθενά.

Θα μπορούσα να ηρεμήσω και ήταν δικό μου.

Από την αρχή, ήταν μέσα μου.

Είναι το πιο ενδόμυχο Είναι μου, το ίδιο μου το Είναι.

Ο αναζητητής είναι ο περιζήτητος - γι' αυτό γελάω.

Δεν μπορώ να πιστέψω πώς μπόρεσα να παραμείνω σε τέτοια εξαπάτηση για τόσο καιρό, πώς κατάφερα να είμαι τόσο ανόητος.

Και γελάω επίσης γιατί βλέπω γύρω μου εκατομμύρια ανθρώπους να ψάχνουν με τον ίδιο τρόπο -ψάχνουν για ευδαιμονία, για τον Θεό, για την αλήθεια, για νιρβάνα- και όλα αυτά που ψάχνουν και αναζητούν μπορούν να τα βρουν μέσα τους.

Δεν χρειάζεται να πας πουθενά.

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Απλά κλείσε τα μάτια σου και κοίτα μέσα σου, και η βασιλεία του Θεού είναι δική σου.

Επομένως, δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω!

*

Η Παναγία Μητέρα μας ας μην μετακινηθεί από τις καρδιές των Ελλήνων!

Γιατί θα χάσουμε πάσα προστασία από την ασχήμια τους!

 Δεν γνωρίζουμε τίποτα για το δολοφονικό "υποσυνείδητο" τους! Σπάνιες οι διαφανείς στο φως όμορφες υπάρξεις...

 Ελεύθεροι από το ψέμα! Είναι ήδη ιερή πράξη!

 Απλά δεν θέλουν να ακούν την αλήθεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: