ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Αυγ 2024

Έχω πιάσει γωνιά και πίνω καφέδες, φουμέρνοντας αντίκρυ στο πέλαγος…

Θα μπορούσα να περάσω έτσι μια ζωή ολόκληρη,

αν δεν την έχω κιόλας περάσει.

Ανάμεσα σε μια παλιά ξύλινη πόρτα ξεβαμμένη απ' τον ήλιο

κι ένα κλωναράκι γιασεμιού τρεμάμενο που,

έτσι και συμβεί να μου λείψουν μια μέρα,

η ανθρωπότητα όλη θα μου φαίνεται άχρηστη.

Σχεδόν σοβαρολογώ... Οδ. Ελύτης

 Νομίζουν ότι δεν θα σωθεί ο κόσμος επειδή πάγωσε η δική τους καρδιά, η δική τους ψυχή;

Νομίζουν ότι θα νικήσει ο σατανάς επειδή τους καθήλωσε; Γνωρίζει ότι το παιχνίδι το έχει χάσει! Απλά ζητά να πάρει αυτούς που γεννήθηκαν για να συμμετέχουν στο παγκόσμιο τραγούδι της σωτηρίας όλης της ανθρωπότητας! Ο Κανένας

 Σε μεγάλη απόσταση μέσα στην ευωδιά του δυόσμου αναλογίστηκα που πάω κι είπα για να μη μ' έχει του χεριού της η ερημιά να βρω εκκλησάκι να 'χω να μιλήσω. Οδ. Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: