ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Αυγ 2024

Η εποχή μας ζητά τον ΕΝΑΝ!

 Αυτόν που η συνείδησή του θα απλωθεί και θα αλλάξει την πραγματικότητα! Ο Κανένας

 Ο ΗΛΙΟΣ-ΦΩΣ και η ΜΗΤΕΡΑ, ό,τι ιερότερο από την απαρχή του πολιτισμού στην Γη!

 Αν θυμηθείς τ' όνειρο μου

σε περιμένω να 'ρθείς!

 Καταχωρήθηκε ο όρος "Τουρκικό Αιγαίο" από την Ευρωπαική ένωση! Εύγε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο!

 Καμία πράξη δεν είναι λάθος αν περιέχει αγάπη!

Η αγάπη ενός φωτισμένου είναι απλά συμπύκνωση φωτός προς εσένα! Ο Κανένας

 Όποιος θέλει τον Θεό όταν δεν φοβάται, αυτός είναι παιδί του Θεού! Ο Κανένας

 Είναι ανθρωποντυμένοι αλλά δεν είναι άνθρωποι! Ο Κανένας

 "Με τι τρέφεις τον Νου σου;

- Τι εικόνες, σκέψεις, εμπειρίες, συναισθήματα βάζεις μέσα στο μυαλό σου;

Σου χρησιμεύουν; Σε βοηθούν; Σε θεραπεύουν;

Σε αναπτύσσουν;

- Ποια είναι η ποιότητα του νοητικού σου περιεχομένου; Θετική; Αρνητική; Ουδέτερη;

Αυτός ο άνθρωπος θα είσαι!"

 

Θέλουμε – δε θέλουμε, αποτελούμε το υλικό μαζί και το όργανο μιας αέναης ανταλλαγής, ανάμεσα σ’ αυτό που μας συντηρεί και σ’ αυτό που του δίνουμε για να μας συντηρεί:

τ ο μ α ύ ρ ο, π ο υ δ ί ν ο υ μ ε,

γ ι α ν α μ α ς α π ο δ ο θ ε ί λ ε υ κ ό,

το θνησιμαίο, αείζωο.

Κ α ι χ ρ ω σ τ ά μ ε σ τ η

δ ι ά ρ κ ε ι α μ ι α ς λ ά μ ψ η ς

τ η ν π ι θ α ν ή ε υ τ υ χ ί α μ α ς. Οδ.Ελύτης

 Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα Εκκλησία είμαστε εμείς!

Όταν είμαστε μαζί, αγαπιόμαστε, προσευχόμαστε, συνυπάρχουμε! Stelios Nikolaides

 Μέσα στη φούχτα της αγάπης χωράει το σύμπαν! Γ. Ρίτσος

 Ω λυτή αστραπή και πώς σε ξαναδένουν... Οδ. Ελύτης

 Ο Αδάμ πριν την Πτώση δεν είχε σκέψη! Ήταν ένα παιδί! Ο Θεός και αυτός! Ο Κανένας

 Όλο το σύμπαν είναι ένα βιοπεδίο παλλόμενης ενέργειας με διακυμάνσεις! Ένας κυματισμός! Ο Κανένας

 Κάνε αυτή την ημέρα σου την ημέρα των ημερών!

Σ´ευχαριστώ Θεέ μου για την ομορφιά! 

 Χτίσαμε γέφυρα! Και πάνε από κάτω! Ο Κανένας

 Ένεκεν του ονόματος Σου Κύριε ζήσεις με!

 Ο νους, τους βάζει χειροπέδες με την ψυχή μαζί! Ο αστυνόμος δεμένος με τον κλέφτη! Ο Κανένας

 Να πεις: Κατοικώ στον κόσμο μου! Και είναι όμορφος! Εναποθέτω στο Φως ό,τι αλλότριο!

 Πίστεψα πριν γνωρίσω! Η πίστη είναι για τους γενναίους αθώους!

"Τότε δε πρόσωπο με πρόσωπο!"

 Είμαι ένα τίποτα! Απλά εκεί όπου είμαι, αφήνομαι να είμαι στην αγκαλιά του Θεού! Ο Κανένας

 Δεν θέλουν να ακούσουν! Δεν θέλουν να ξέρουν τι παίζεται στην Γη!

Ασφαλής είσαι μόνο στο Ιερό σου κέντρο, τον Χριστό-Εαυτό!

 Σε ένα λεπτό μπορείς να διορθώσεις τα πάντα μέσα σου! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ! Και αν το ζητήσεις… Όσο ζεις…

 Είμαι ένα τίποτα! Απλά εκεί όπου είμαι, αφήνομαι να είμαι στην αγκαλιά του Θεού! Ο Κανένας

 Μπορώ να πω πολλά! Μα αφού όλα είναι ένα σ´ αγαπώ είναι διαλέγω τα πιο απλά!

Back to basics!

 Να πεις: Διορθώνω τον εαυτό μου! Ό,τι δεν έγινε να γίνει!

 

Και να αδελφέ μου που μάθαμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα κι απλά. Καταλαβαινόμαστε τώρα. Δεν χρειάζονται περισσότερα! Γ. Ρίτσος

Σχόλιο: Μάθαμε;

 Η αυτο-αναφορικότητα σου στερεί το Μεγάλο τοπίο!

Οι ευλογημένοι νιώθουν ότι χρωστούν δεν τους χρωστάνε! Χρωστούν Θεό!

Αυτός ο κόσμος θα καταστραφεί γιατί δεν νοιάζονται οι άνθρωποι ο ένας για τον άλλον! Ο Κανένας

 Μη φοβάσαι! Στο δικό μας το καράβι καπετάνιος είναι ο Χριστός!

Αν σταματήσεις να πιστεύεις στην χάρη δεν θα έρθει!

 Μείνε στο άχρονο σημείο της αγάπης! Στον όμορφο κόσμο!

 Μόνος απέλπισα τον θάνατο!

Μόνος εδάγκωσα μες στον Καιρό με δόντια πέτρινα. Μόνος εκίνησα για το μακρύ

Ταξίδι σαν της σάλπιγγας μες στους αιθέρες! Οδ. Ελύτης

Το σύμπαν είναι ένα ον!

Όλα και όλοι αλληλοσυνδέονται μέσα από έναν αόρατο ιστό ιστοριών. Είτε το γνωρίζουμε είτε όχι, είμαστε όλοι σε μια σιωπηλή συζήτηση. Μην κάνεις κακό. Εξασκήσου στη συμπόνια! Shams Tabrizi, Πέρσης σούφι ποιητής, δάσκαλος του Rumi.

Δεν υπάρχουν σχόλια: