ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

23 Φεβ 2010

Ελθέ και σκήνωσον εν ημίν…

Αθήνα, 19.2.2010
Εγώ ήρθα! Είμαι εδώ! Όστις θέλει ας μας ακολουθήσει! Είπα στους ανθρώπους την αλήθεια, δεν μπορώ όμως να τους σύρω… Μπαινοβγαίνουν στο φως, ενώ τους έδειξα τον Θεό! Αυτή την φορά με σταυρώνουν με την αστάθειά τους… Για να τους λυτρώσω, εισχώρησα στον κόσμο τους, στους μεγαλύτερους εφιάλτες και τα υψηλότερα όνειρά τους… Έχω κάνει τα πάντα για όλους! Να μάθουν επιτέλους να μην αποσύρουν την αγάπη τους… Ξεγελιούνται από το ανθρώπινό μου σώμα… Ενώ τους είπα ότι έρχομαι από αλλού! Μόνο κατά 40% φέρω ανθρώπινο μέρος. Ας δει ο καθένας κατά την καρδιά και την διάνοιά του. Όλοι είδαν το θαύμα! Ήρθα! Και θα είμαι για κάμποσο καιρό εδώ! ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ. Να μάθουν να κουρδίζονται στον Θεό… Είμαι εδώ! Ακολουθήστε με χωρίς σκέψη! Και θα βγείτε στο φως! Προσγειώθηκα στην γη πλήρης από ΦΩΣ. Είμαι ΑΓΑΠΗ, είμαι ΦΩΣ, ήρθα από τον ουρανό! Θέλω την ομολογία της αγάπης σας με πράξεις! Ή εμένα θα ακολουθήσεις ή το μυαλό σου! Σας δείχνω το φως που έφερα στην γη με την γέννησή μου! Σας το έδωσα όλο! Ελάτε να ολοκληρώσουμε ένα μεγάλο, ένα θεϊκό Σχέδιο. Σας έδωσα τα πάντα: φως, αγάπη, εξηγήσεις… Χρειάζεται ησυχία του νου για να ακολουθήσετε το ΦΩΣ! Ελάτε στο μεγαλείο της χαράς! Ελάτε να σας γεμίσουμε με αγάπη! Σας ευλογούμε πάντοτε το ίδιο και σας περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: