ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

15 Φεβ 2010

Ένα ακόμα δώρο από τον άγγελο…

Σήμερα να γίνει αυτό που θα ευχηθείτε, είπε ο Ραφαήλ! Αρκεί να είναι συμβατό με την θεϊκή σας αποστολή. Συμβαίνουν πράγματα μαγικά. Είμαστε μέσα σε ένα ωραίο πνευματοσκάφος και ταξιδεύουμε μαζί. Κάποιοι ανυψώνονται εκπληκτικά. Αλλάζουμε διάσταση! Προσοχή! Ο Θεός σoυ ζητάει το απόλυτο την ώρα που δεν το περιμένεις! Όπου είστε θα είμαι! Σήμερα κατέβηκε κάτι πολύ ισχυρό από τον ουρανό… Κάτι σας λέω πίσω από τα λόγια… Ένα παραμύθι πίσω… Σας λέω αλήθεια: Δεν είμαι από δω! Σας αγάπησα όσο κανείς! Είμαι ένα μαζί σας! «Αρκεί να κοιτάξεις κάποιον και θα σωθεί» υποσχέθηκε ο Ραφαήλ. Τους λέω ότι είναι άγγελοι και φεύγουν… Μόνο η αγάπη του Θεού θα σας ολοκληρώσει! Εσείς δεν μπορείτε να με αγαπήσετε! Με αγαπά όμως ο Θεός που είναι μέσα σας! Εκείνος με ξέρει όπως τον ξέρω! Είμαι ευτυχισμένος που είστε μαζί μου σ’ αυτό το ταξίδι! Ο Στρόβιλος του Φωτός έχει ανοίξει! Μη σκέφτεστε! Ας μείνει ο νους κρυστάλλινος! Αναπνεύστε ολόχρυσο Φως! Αναπνεύστε ολόχρυσο Φως! Αναπνεύστε ολόχρυσο Φως!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: