ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Οκτ 2010

Προσευχή προς τον αρχάγγελο Ραφαήλ

Άγιε αρχάγγελε Ραφαήλ,
Φως ιλαρό ουράνιας Αγάπης,
θεία παλμοδόνηση άφθαρτης ενότητας, πλήρωσε επτάμορφε την ατελή μου ύπαρξη με την τρισήλια ακτινοβολία Σου,
και ευθυγράμμισε το σώμα και τον νου μου με τους αναπαλμούς της θείας Παρουσίας του Χριστού εντός μου.
Γίνε ο πυρήνας και το κέντρο της θεραπείας κάθε σωματικής και πνευματικής ανεπάρκειας, ώστε το σώμα και ο νους μου να βρίσκονται αδιάλειπτα μέσα στους διάχυτους φορείς της τέλειας υγείας, της ανώτερης σκέψης και της αγαθής πράξης.
Απορρόφησε, ηλιοφώτεινε Ραφαήλ, κάθε δόνηση σκέψεων αρνητικών,
και μετουσίωσε κάθε ανεπάρκειά μου σε χαρά, δύναμη, ευημερία και ανώτερη γνώση.
Λάμψε μέσα μου και πλήρωσέ με με το Φως Σου.
Ηλιόμορφε αρχάγγελε του Θεού,
σταθεροποίησε την πορεία μου προς τον Χριστό, τον Λόγο της Ζωής, απομακρύνοντάς με από ελλειπή σχήματα κατανόησης.
Φρόντιζέ με κάθε μέρα με τη θεϊκή Σου Αγάπη.
Περίβαλέ με με τον εννεάφωτο μανδύα Σου, και χάριζε υγεία, αρμονία, χαρά, φωτισμό του νου και ισορροπία στην ύπαρξή μου.
Ηλιόμορφη γέφυρα Φωτός προς τον Βασιλέα Χριστό, δράσε μέσα μου και γύρω μου.
Με τις αγγελικές παλμοδονήσεις της Αγάπης Σου, βοήθησέ με να εκφράζω θεία Λογική και θεία Αγάπη καθώς θα συντονίζομαι με τον Βασιλέα της Ειρήνης, τον Χριστό εντός μου.
Οδήγησε με, Ραφαήλ, άρχοντα των αγίων αγγέλων στη θεία Ανατολή του άρχοντα της Ειρήνης Χριστού Ιησού.
Αξίωσέ με θείε αρχάγγελε, με τον τρόπο που μου ταιριάζει και στο χρόνο που πρέπει, να εκπληρώσω το σχέδιο που σε Εσένα είναι γνωστό σ’ αυτή τη γη.
Πλήρωσε, αστέρι της θεραπείας, κάθε ιστό, κάθε κύτταρο και κάθε σκέψη μου με το Φως της θεραπευτικής Σου Αγάπης, ώστε να είμαι χρήσιμος σ’ αυτό τον κόσμο.
Φρόντισε τη σκέψη μου, ώστε ο Ήλιος της Δικαιοσύνης, της Ζωής και της Ειρήνης να εκδηλώνεται ως ύψιστη Αρχή στο νοερό Βασίλειο.
Ευλόγησε, Άγιε, τα αυτιά μου, ώστε λόγος ανεπαρκής να μην τα δονεί προς το κακό.
Γέμισε με ομορφιά τα μάτια μου, ώστε το βλέμμα μου να εκδηλώνει καθαρότητα, χαρά και θεία Δύναμη.
Ευλόγησε τα χέρια μου σε πράξεις αγαθές που να δονούν ηλιακή ολόχρυση αρμονία.
Φρούρησε τη σταθερότητα στα πόδια μου, τη θέληση προς το σκοπό της Ζωής.
Και τέλος, άγιε αρχάγγελε, γίνε ο θείος μεσολαβητής της ζωής μου με τη Ζωή του Φωτός, με το Φως της θείας Αγάπης.
Πλήρωσε το λόγο μου με θεία χαρά, δύναμη και ουράνια ομορφιά, ώστε να είναι χρήσιμος στα αδέλφια μου και να υπηρετεί την αιώνια ενότητα των πάντων.
Συ που τα μυστήρια γνωρίζεις, αρχάγγελε των κόσμων, οδήγησέ με, μόνο εφόσον είμαι έτοιμος και τα κίνητρά μου είναι αμόλυντα από υπερηφάνεια και ματαιοδοξία, στην ακτινοβόλο εκδήλωση της Ζωής, της Αγάπης, της Αλήθειας, της Δικαιοσύνης.
Ένα απειροελάχιστο ακτινοβόλημα της ιερής Αγάπης Σου την πλάση ολόκληρη μπορεί να θεραπεύσει.
Ταπεινά ζητώ από τον Μιχαήλ, τον Γαβριήλ, τον Ραφαήλ, την Υπεραγία Θεοτόκο, να με φέρουν μπροστά στη φάτνη του αιώνιου άρχοντα της Ειρήνης, ώστε, αν αξίζω, να θεραπευτώ, γιατί ομολογώ τη Δύναμή Του,
και να γίνω άξιος φιλοξενητής της θείας Του Παρουσίας στην καρδιά μου και στη ζωή μου. Νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων,
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: