ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Νοε 2010

Άβολες αλήθειες…

Αγ. Παρασκευή, 28.11.2010

Το ζητούμενο είναι η υπέρβαση του ανθρώπινου μέρους! Διαφορετικά, αν ήμασταν άγιοι, δεν θα είχε καμία αξία η αγιότητα μας εδώ…
Οι ζωντανοί άνθρωποι έχουν ελαττώματα! Το ότι είμαστε όμως τώρα, εδώ, ΜΑΖΙ, είναι πιο σημαντικό από οποιοδήποτε χτες.
Η σκέψη να γίνει ΝΟΥΣ! Να πεις: «Γενηθήτω στερέωμα!»
Είμαστε λαμπαδηφόροι του Φωτός! Εγώ το φως το παρέλαβα από τον Ραφαήλ και το έδωσα σε όλους!
Σεβασμό σε όσους κρατούν το φως!
Το μεγαλύτερο σας ελάττωμα είναι το ότι σκέφτεστε! Μόνο χαρά να έχετε! Ο κόσμος δεν χρειάζεται τις θεωρίες σας αλλά την χαρά και την αγκαλιά σας!
Προτιμώ να γελάς και να μην ξέρεις τίποτα!
Αυτός που δεν έχει το φως, κακιώνει με εκείνον που το έχει!
Χωρίς έρωτα απουσιάζετε από την ζωή σας. Αν απουσιάζετε από την ζωή σας, είστε πρόβλημα για τους άλλους!
Μην αγγίζετε άνθρωπο που δεν ερωτεύεστε!
Οι άνθρωποι που δεν είναι ερωτευμένοι, είναι πρόστυχοι!
Αν πετάξατε τον έρωτα, πετάξατε την αγιότητα σας! Ο έρωτας βλέπει πράγματα που δεν υπάρχουν: αυτή είναι η μαγεία του! Βλέπει το καλό ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει!
Όταν είσαι με τον Θεό, είσαι πάντοτε καλά όπου κι αν είσαι.
Απεκδυθείτε την σκέψη! Πετάξτε τα όλα! Μείνετε γυμνοί!
Αν δεν είσαι ερωτευμένος με αυτόν που αγαπάς, δεν τον θέλεις!
Ό, τι μας διαχώρισε, διαχωρίστηκε από τον εαυτό του. Ό,τι μας ενώνει γίνεται εν-ον!
Να συγχωρείς τους φίλους σου όπως συγχωρείς το παιδί σου! Καθόλου λιγότερο.
Η χαρά είναι η μαρτυρία του Ζώντος Θεού.
Στο τέλος αυτής της ζωής δεν θα μείνει παρά ο έρωτας και η αγκαλιά που έδωσες… Τότε θα μπορείς να πεις: «Εωσφόρε, έχασες το παιγνίδι! Ο Θεός με έκανε καλύτερο σου!»
Ακόμα και ο θάνατος ακινητοποιείται μπροστά σ’ αυτόν που αγκάλιασε τον άνθρωπο-Εαυτό του!
«Ερωτεύτηκα περισσότερο από ότι πάλεψα τον εαυτό μου!» Ιδού η δόξα του ανθρώπου!
Να πεις: «Ο Πατέρας μου κι εγώ αποτελούμε πλειοψηφία!»
Είστε θεοί κατά χάριν!
Εσύ είσαι εκείνος που δίνει εντολή να επιστρέψει ο Εωσφόρος: όταν με την αγάπη σου νικάς τον θάνατο!
Αυτός που μπορεί να αγαπά και να ερωτεύεται είναι αθάνατος!
Δεν υπάρχει για τον Εωσφόρο εχθρός μεγαλύτερος από τον ερωτευμένο άνθρωπο!
Ο Εωσφόρος σου πυροδοτεί τα «δίκια» σου! Το μόνο δίκιο όμως είναι η αγάπη!
Εμπιστευτείτε τον έρωτα περισσότερο από την σκέψη!
Το μυαλό σας είναι εναντίον σας! Μυαλό σημαίνει ΜΗ ΑΛΛΟ! Παραδώστε το μυαλό σας στον Θεό!
Εγώ ειμί το φως του κόσμου! Δεν σκέφτομαι! Σας αγαπώ!
Το μήνυμα του Ραφαήλ παραμένει το ίδιο: «Σας αγαπώ, όπως κι αν είστε! Είμαι μαζί σας! Και κυρίως με αυτούς που θα μείνουν έως τέλους!»
Δώστε μου ένα δευτερόλεπτο χωρίς σκέψη!
Ο κόσμος τρελαίνεται, χάνεται! Αν μείνετε σ’ αυτό το δευτερόλεπτο, θα είστε η τελευταία ελπίδα για την σωτηρία του. Το δευτερόλεπτο αυτό δεν είναι χρόνος, είναι χώρος! Αν μια φορά μπεις μέσα σ’ αυτό, είσαι πάντα εκεί!
Θαύμα είναι το ότι παραμένετε ίδιοι, αφού μόνον ο Θεός σας αλλάζει!
Χόρεψε με τον εαυτό σου!
Εγώ είμαι το μήλο της έριδας! Μην τα βάζετε ο ένας με τον άλλον! Έφερα διαίρεση! Το φως διαιρεί, ενώ το σκοτάδι ενώνει! Στο φως βλέπεις ό,τι δεν φαίνεται στο σκοτάδι! Άναψα το φως! Μπορείς να μ’ αγαπήσεις;
Μπορείτε να αγαπηθείτε βλέποντας τα αδύναμα σημεία ο ένας του άλλου;
Να ξαναγαπηθείτε στο φως!
Εγώ σας αγάπησα! Εσείς;
Έφερα το φως του Ραφαήλ κι εσείς διαιρείστε! Κάθε σας διαίρεση είναι ένα ακόμα καρφί στα χέρια μου…
Η σκέψη είναι η πόρνη της Αποκάλυψης!
Να αντέξουμε το φως! Μείνετε στο φως! Να πούμε στον Εωσφόρο: «Μεγάλε, την πάτησες!»
Σας αγαπώ όλους! Δεν χρειάζεται να διαιρείστε!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: