ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

17 Σεπ 2011

Στην Έμεσα της Συρίας η Τιμία Ζώνη της Παναγίας!

Πάντοτε μαζί σου μυστικός ο χώρος και ο χρόνος, Ηλία μου… Αφινόμουν εντελώς στα συμβαινόμενα… Πάντοτε ισχυρός ο εντοπισμός στο παρόν αλλά και η ροή των αναμνήσεων από το μέλλον… Πάντοτε ήμασταν ευτυχισμένοι μαζί! Και πάντοτε ανοιχτοί για το αναπάντεχο, για το ξάφνιασμα, για καινούργιους κυματισμούς ζωής… Γεμάτος χαρά το 1994 σε ένα από τα ταξίδια μου στην Συρία με οδήγησες στην αρχαία Έμεσα όπου σε μια της εκκλησία φυλάσσεται μέρος από την Αγία Ζώνη! Μπήκαμε στον ναό μαζί… Ο χώρος εδονείτο… Υψηλή αίσθηση Παρουσίας… Προσκυνήσαμε. Μείναμε σιωπηλοί επί πολλή ώρα… Το υπόλοιπο της Αγίας Ζώνης βρίσκεται στο Άγιον Όρος, το περιβόλι της… Ήταν γραφτό να την προσκυνήσουμε μαζί στην Συρία! Μια χώρα παρά-ξενα συγγενική με την Ελλάδα… Χαρμάνι από το πέρασμα του Μεγαλέξαντρου και την γοητεία του ελληνιστικού κόσμου, μαζί με τον ασκητικό χριστιανισμό, τα άνθη της ερήμου… Ζώνη της Παναγίας, σύμβολο της Ίριδας, του Ουράνιου τόξου: γέφυρα των άνω με τα κάτω, σημείο βεβαίωσης πως ο κόσμος αυτός δεν θα καταστραφεί! Πώς αλλιώς; Αφού πάντοτε θα παρεμβαίνει η Παναγία Αγάπη! Η Αγία Ζώνη, σύμφωνα με την παράδοση, απέμεινε στα χέρια των έκθαμβων αποστόλων κατά την ανάληψη της Παναγίας… Χωρίς να το ξέρεις, Ηλία μου, πραγματοποίησες ένα όνειρο που έπιανε πολύ τόπο μέσα μου… Εκπληρώσεις ζωντανών εικόνων της ψυχής…
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: