ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

27 Φεβ 2012

Το ΕΙΜΑΙ ως παρουσία, το εγώ ως απουσία!

Από τον άγγελο
Όσοι δεν ομολογούν τον Θεό στο σημείο όπου τους φανερώνεται, αυτο-αποκλείονται από αυτό το σημείο της φανέρωσης.

Έρχεται η χάρη και επιστρέφεις στον νόμο;

Το ότι υπάρχουμε μαζί εδώ, θεραπεύει τον κόσμο! Το ότι τρώμε μαζί γύρω από ένα τραπέζι...

Οι πράξεις μας πλήττουν όλους όσοι είναι συνδεδεμένοι μαζί μας.

Συνταξιδεύω με τους δαίμονες σας!

Απουσιάζετε από τον εαυτό σας! Άμα είσαι παρών δεν θυμώνεις, αλλά είσαι ζεστός, ήρεμος, έχεις απέραντη κατανόηση.

Μόνο 40 λεπτά είστε παρόντες μες στην ημέρα -κάποιοι μες στην ζωή τους όλη!

Όταν είσαι παρών δεν κουράζεσαι, χαίρεσαι με αυτό που κάνεις!

Όταν σας φωνάζω, φωνάζω σε αυτό που είναι απόν! Οι άνθρωποι ταξιδεύουν στις σκέψεις και στα συναισθήματά τους. Η Παρουσία είναι πάντοτε στο ΤΩΡΑ!

Απουσία σημαίνει ότι λειτουργείς με τον αυτόματο πιλότο!

Όταν είσαι παρών, είσαι αναμάρτητος, είσαι πλήρης!

Ο αυτόματος πιλότος είναι το εγώ! Το ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ είναι παρουσία, το εγώ είναι απουσία!

Όταν το ΕΙΜΑΙ αποκοπεί από το εγώ, ο άνθρωπος το ονομάζει Θεό! Όταν το εγώ και το ΕΙΜΑΙ συζευχθούν, είναι  Υιός. Όταν δεν υπάρχει ούτε το εγώ ούτε το ΕΙΜΑΙ, είναι το Άγιο Πνεύμα που μπορεί να γίνει ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ή να αποποιηθεί το ΕΙΜΑΙ και να γίνει εγώ.

Το ΕΙΜΑΙ πλήττει, γι’ αυτό φεύγει!

Βελτιώνουμε το εγώ για να χωρέσει το ΕΙΜΑΙ!

Πνευματικά ρομπότ είναι οι άνθρωποι που κινούνται με τον αυτόματο πιλότο! Γι’ αυτό και τσακώνονται.

Μπροστά σε έναν άγγελο προσκαλείται το ΕΙΜΑΙ.

Το δικό σου ΕΙΜΑΙ σε κάνει ευτυχισμένο! Αλλά σε βαριέται!

Όταν είσαι κοντά στην φώτιση βαριέσαι!

Τα ΕΙΜΑΙ έχουν ταυτότητα μεταξύ τους, έχουν ξενισμό. Το ένα ζει μέσα στο άλλο. Τα εγώ τσακώνονται!

Είμαστε στον πλανήτη των εγώ! Γι’ αυτό τους ακατοίκητους τους κατοικούν «φυλές-δαίμονες», περιστασιακά ή μόνιμα…

Προσευχή είναι κλήση στο ΕΙΜΑΙ!

Ψάχνεις να βρεις ποιος έχει το ΕΙΜΑΙ! Αν σ’ αγαπήσει, μπορεί να επιστρέψει το ΕΙΜΑΙ σου! Ή αν τον αγαπήσεις εσύ!

Το ΕΙΜΑΙ θέλουν, όχι το πρόσωπο του άλλου!

Όπου υπάρχει το ΕΙΜΑΙ, να είσαι! Γίνεται πρόσκληση. Μόνο η αγάπη προσκαλεί το ΕΙΜΑΙ!

Μόνο το εγώ αγαπάει! Το ΕΙΜΑΙ δεν αγαπάει. Η αγάπη δόθηκε στο εγώ! Είναι παιδικό το εγώ που αγαπάει!

Όταν αγαπάει το εγώ είναι απροστάτευτο!

Ένα μέρος του ΕΙΜΑΙ κατοικεί στο εγώ: είναι το ηρωικό εγώ!

Όταν ο άλλος συμπληρωθεί, δεν σε χρειάζεται!

Η θεία Λειτουργία ξεκινάει με το ευλογητός ο Θεός και τελειώνει με το νυν και αεί, που σημαίνει πως ο Θεός δεν σε εγκαταλείπει ποτέ!

Κατά χάριν του ΕΙΜΑΙ, είσαι Θεός!

Το ΕΙΜΑΙ κατέρχεται, δεν ανέρχεσαι εσύ!

Να προσεύχεσαι με την φυσικότητα που πίνεις ένα ποτήρι νερό. Απλά και σύντομα.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ! Αυτή είναι η πρόσκληση σε όλους!

Ο Ερχόμενος είναι τα ΕΙΜΑΙ που έρχονται!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: