ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

15 Σεπ 2013

«Δεν ζω πλέον εγώ, αλλά ζει μέσα μου ο Χριστός!»

Δεν δικαιώνεται ο άνθρωπος από τα έργα του νόμου, λέει ο Παύλος, αλλά μέσα από την πίστη του στον Θεό! Από τα έργα του νόμου κανείς άνθρωπος δεν θα δικαιωθεί! «Εγώ πέθανα ως προς τον νόμο, για να ζήσω ως προς τον Θεό! Έχω σταυρωθεί μαζί με τον Χριστό. Δεν ζω πλέον εγώ, αλλά ζει μέσα μου ο Χριστός! Την ζωή που ζω μέσα σε σώμα,      την ζω με πίστη στον Υιό του Θεού που με αγάπησε και παρέδωσε τον εαυτό του υπέρ εμού!»
Συν-σταύρωση με τον Χριστό σημαίνει ταύτιση με τον Χριστό εντός. Είναι η Χριστοποίηση του ανθρώπου! Γίνεται τότε ο άνθρωπος μέτοχος Ζωής Ζώσας! Αναστάσιμης! Ο σταυρός για τον μετά Χριστόν άνθρωπο δεν είναι πλέον θυσία! Ο Υιός του ανθρώπου θυσιάστηκε άπαξ ενσαρκούμενος! Το θέλημα του Πατέρα ταυτίστηκε με το θέλημα του ενσαρκωμένου Υιού! «Να γίνει όχι σύμφωνα με το θέλημά μου, Πατέρα, αλλά σύμφωνα με το δικό σου θέλημα!» Η ύψωση του Τιμίου Σταυρού συμβολίζει ακριβώς την ανόρθωση της Χριστότητάς μας  εντός!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: