ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

23 Νοε 2013

Να δημιουργήσεις έναν παράλληλο κόσμο ομορφιάς! Και να επιβληθεί στην πραγματικότητα αυτή!

Η ψυχή είναι προ-νοητική κατάσταση! Την «νόηση» την παράγει το εγώ!

Την εγγραφή του θανάτου την νικά η επίκληση των αγγέλων!

Το εγώ να απορροφηθεί από την ψυχή!

Μόνο η χάρη του Αγίου Πνεύματος μπορεί να ευλογήσει την επίγνωση της ατομικότητας και να δημιουργήσει νέες δυνατότητες για το ανθρώπινο ον!

Ο άνθρωπος, έτσι όπως λειτουργεί, είναι όπως ένα κινητό χωρίς πρίζα! Έχει ζωή όσο κρατάει η μπαταρία! Αν τον επαναφορτίσουν, θα ξανανάψει!

Η «σταθεροποίηση» στην ύλη έχει ηδονή! Το εγώ την χρειάζεται!

Η ψυχή θα μπορούσε να μην πέσει ποτέ! Να μην έχει ποτέ σταθεροποιηθεί στην ύλη!

Επέλεξες να κατοικήσεις σε ένα μόνο δωμάτιο! Και εκεί είσαι μόνος!

Η οργανωμένη σκέψη δημιουργεί εγώ!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: