ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Δεκ 2014

Αν σήμερα τέλειωναν όλα είσαι έτοιμος να πεις απλά "ευχαριστώ για το Ταξίδι";

Ο αληθινός Οδηγός κατεβαίνει στις αβυσσαλέες χαράδρες της "προσωπικότητας" του μαθητή! Για να γεφυρώσει την Άβυσσο! Κάθε φορά είναι κάθοδος στον Άδη της ανθρωπότητας! Θεωρητικά, κάθε φορά "κινδυνεύει"! Ευτυχώς είναι δεμένος με το χρυσό σκοινί του ίδιου του Θεού!

Περιπλανώμενοι μοναχοί οι αληθινοί Ταξιδευτές των Άστρων! Περπατούν στην Γη με λευκό πνευματικό χιτώνα σπέρνοντας φωτοσπόρους για να ανθίσουν ουράνια φυτά... Αόρατοι στα πήλινα μάτια ζουν ανάμεσα μας γονιμοποιώντας κάθε έκφραση Ζωής...
*
Για να αποκαλυφθεί η ομορφιά μιας Συνάντησης πρέπει να μην μπορείς να πληγώνεις ούτε να πληγώνεσαι! 
Τα μεγάλα είναι για τους μεγάλους! Για εκείνους που μπορούν να βάζουν τόση αγάπη που να μεταμορφώνουν τον κόσμο σε ένα διαρκές θαύμα ομορφιάς και αλήθειας! Σε ευχαριστούμε, Σωτήρη μου, για το θαύμα της μουσικής που μας χαρίζεις! Όλη η υπέροχη μουσική σου αποτυπωμένη στο Αιθερικό θα ευεργετεί εσαεί την ανθρωπότητα! Γιατί την αφιέρωσες στον Θεό και ήταν από πάντα μαζί σου!
Στον φίλο μου Σωτήριο Δημητριάδη
*
Έρχονται τα μαγικά Χριστούγεννα! Ευλογημένες οι ψυχές που τα ζουν!
Ευτυχώς η επιστήμη και η τεχνολογία του 21ου αιώνα εξοικείωσαν την ανθρώπινη νοημοσύνη στην "κβαντική" αντίληψη του κόσμου! Ακόμα και οι λέξεις άλλαξαν! Δεν είναι πλέον φιλοσοφική η περιγραφή αλλά κβαντική! 
*
 Την Πίστη μου στον Άνθρωπο δεν την κλονίζει τίποτα!
"Με λέξεις μπορώ να λέω συχνά ότι σας αγαπώ… σημαίνει με αγαπώ! Μα όσο πιο βαθιά αγγίζω την Αλήθεια μέσα μου αισθάνομαι μία ανθρωπότητα μες στην καρδιά μου. Μέσα μου αγαπάω όλο το κόσμο και ό,τι Υπάρχει!

Η Ευθύνη μας είναι να είμαστε αυτό που ξέχασε ο συνάνθρωπος!

Είτε πολεμάς είτε φροντίζεις, να τα αφιερώνεις όλα στην αιώνια επιστροφή τους στο Φως της Αγάπης!

Ένα παιδί η Ανθρωπότητα. Ένα πολύχρωμο σώμα. Ένα πληγωμένο παιδί που θέλει να θυμηθεί το Φως του.

Πάρε αγκαλιά ό,τι σε θυμώνει, ό,τι σε κουράζει, ό,τι πληγώνει.

Η Ταπεινότητα, μια υπερδύναμη, να θεραπεύσει όλη την ασθένεια, δηλαδή ό,τι έχει μείνει έξω από το Φως του!

Σιωπηλά στο τέλος της ημέρας σου να αγκαλιάζεις την ανθρωπότητα !

Προσφέροντας θα ζήσεις ό,τι σου στέρησαν!

Για να ζήσεις ό,τι δεν έζησες δεν περιμένεις! Απλά το ζεις μες στον Εαυτό σου για όλο τον κόσμο! Έτσι το δωρίζεις σε όλους!

Την Πίστη μου στον Άνθρωπο δεν την κλονίζει τίποτα!"
Σ' ευχαριστώ Ηλία μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: