ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

29 Δεκ 2014

Το πιο όμορφο το πιο ακριβό δώρο: η χαρά!

Η ελευθερία της χαράς! Να την δώσουμε και να την λάβουμε!

"Ενα σ´ αγαπώ νά’ ναι αυτό, ποιος είμαι εγώ να θυμηθώ..."
Ισίδωρος Πάτερος
*
Χριστέ μου κάνε απόψε ένα χατίρι κι οι τελευταίοι νά’ ρθουν πιο μπροστά... 
Οι άγγελοι μας φώτισαν τις ψυχούλες τόσων γερόντων και αρρώστων τα Χριστούγεννα... Το πιο όμορφο τους τραγούδι! 

Η ευλογία του να γίνεσαι Άη Βασίλης!
*
Όταν η αγάπη βγαίνει βόλτα!
Κανείς δεν μένει μόνος όταν η αγάπη περπατά στους δρόμους! 
*
Η τρυφερή ενέργεια της αγάπης ας αγγίξει κάθε ψυχή!
Η ομορφιά θα υπενθυμίζει πάντοτε στον άνθρωπο θέλει δεν θέλει τον Θεό!
*
Η Γιορτή συνεχίζεται! Κάθε μέρα Χριστούγεννα! 
Οι άγγελοι μας σήμερα στα ψυχιατρεία και στα γηροκομεία να λένε τα κάλαντα... Το μόνο σχόλιο: "Χριστέ μου κάνε απόψε ένα χατίρι κι οι τελευταίοι νά 'ρθουν πιο μπροστά!"
*
Αυτή την άγια στιγμή την δίνω σε Σένα!
Ας είσαι Εσύ ο υπεύθυνος! Διότι εγώ θέλω να Σε ακολουθώ! Βέβαιος ότι η καθοδήγησή Σου μου δίνει ειρήνη!

Και αν χρειαστώ ένα λόγο να με βοηθήσει, Αυτός θα μου τον δώσει! Αν χρειαστώ μια σκέψη, και αυτή θα μου την δώσει! Και αν χρειαστώ μόνο ησυχία και ένα γαλήνιο, ανοιχτό νου, αυτά θα είναι τα δώρα που θα λάβω από Αυτόν! Αυτός είναι υπεύθυνος μετά από δική μου αίτηση! Και θα ακούει και θα μου απαντά, διότι μιλά εκ μέρους του Θεού του Πατέρα μου και του Αγίου Του Υιού! 
Μαθήματα θαυμάτων
*
Και καθώς ο καινούργιος χρόνος έρχεται ας τον υποδεχτούμε καινούργιοι! 
Ο εσωτερικός παράδεισος όπου όλα είναι ειρηνικά και πεπληρωμένα είναι το ισχυρότερο σημείο-μοχλός για την ανύψωση του κόσμου!

Η ομορφιά στην ζωή μας δεν είναι αισθητική στάση, είναι η πνευματικότητα μιας αίσθησης πραγμάτων... 
*
Ευλογημένοι προσκυνητές περπατούν σε όλη την Γη! Ευτυχώς! 
"Listen carefully now, what I’m saying is very important.
Don’t search for any experiences, even beautiful experiences.
Instead, just Be and allow yourself to see What is not an event.
Don’t miss This.
What I am pointing to IS always present, but everybody has been missing It by searching for the next experience."
Sri Mooji 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: