ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Μαρ 2015

Το Κουνγκ-Φου της Καρδιάς

 -Πως μπορείς Δάσκαλε, ενώ σε βρίζουν και σε κατηγορούν τόσο, εσύ να παραμένεις τελείως ήρεμος; 
-Εφαρμόζω το Κουνγκ-Φου της Καρδιάς!
Πρώτα από όλα, αναγνωρίζω ότι αυτός που έχω απέναντί μου, είναι ένας καθρέφτης της αδυναμίας μου, όπως και εγώ είμαι καθρέφτης της δικής του! Επέτρεψα μέσα από τον φόβο μου, την σύγκρουση! Οπότε, αλλάζω οπτική, και βλέποντας τη συνυπαιτιότητά μου, αντιλαμβάνομαι ότι και οι δύο μας, εκείνη την χρονική στιγμή, είμαστε παραπλανημένοι θύτες του φόβου! Κάνω ένα βήμα πλαϊνό, λοιπόν, και τοποθετούμαι στην πλευρά της αγάπης! Και τον αφήνω να μιλάει, χωρίς να απαντώ! 
*
Αθώες οι αισθήσεις!
Μην αφήνεις το μυαλό σου να κοιτάζει μέσα από τα μάτια σου! Ας κοιτάζουμε τον κόσμο σαν για πρώτη φορά! Για να μας αποκαλυφθεί! 

Ό,τι κι αν συμβαίνει να έχεις την βεβαιότητα πως στο τέλος όλα θα πάνε καλά! Γιατί εκείνος που σε δημιούργησε σε αγαπά!
*
Κάθε μέρα γιορτή! Τι γιορτάζουμε; Τον Εαυτό!
H αγάπη είναι αυτό με το οποίο γεννιόμαστε! Ο φόβος είναι αυτό που ο κόσμος μας μαθαίνει! 

Σύμφωνα με μια παράδοση τα ρόδα είναι οντότητες από τον πλανήτη Αφροδίτη που συμφώνησαν να ενσαρκωθούν στην Γη για να βοηθήσουν τους ανθρώπους...
*
Δύσκολος προορισμός το εδώ και τώρα!
"Ας αναγνωρίσω αυτό το πρόβλημα έτσι ώστε να λυθεί!"
Έπειτα προσπάθησε να αναστείλεις κάθε κρίση σου για το ποιο είναι το πρόβλημα! Αν είναι δυνατόν, κλείσε τα μάτια σου για μια στιγμή και ρώτησε ποιο είναι! Θα εισακουστείς και θα λάβεις απάντηση!
Mαθήματα θαυμάτων

Να θυμάσαι: Όσο αγαπάς δεν έχεις ηττηθεί! Ό,τι κι αν έχει γίνει!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: