ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Μαρ 2015

Όλοι οι καλοί άνθρωποι ανήκουν στην ίδια πατρίδα!

Δεν μπορεί η ζωή σου να είναι απλώς σαν ένα κερί που δεν άναψε!

Τα μεγάλα έργα από αυτά των αντιγραφέων ξεχωρίζουν στο εξής: έχουν αγάπη, ζωηφόρο πνοή, μεταμορφωτική δύναμη!
*
Κανένα λουλούδι δεν ανταγωνίζεται τα άλλα! Απλά χαρίζει την ομορφιά του!
Η τέχνη είναι ερωτική εξομολόγηση!
Αντρέι Ταρκόφσκι

Δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ!
Πόσο ασφαλής θα μου φαίνεται ο κόσμος όταν θα μπορώ να τον δω! Δεν θα μοιάζει καθόλου με τον κόσμο που φαντάζομαι ότι βλέπω τώρα! Οι πάντες και τα πάντα θα με ευλογούν! Στον κάθε ένα θα αναγνωρίζω τον πιο αγαπητό μου Φίλο! Τι θα μπορούσα να φοβηθώ σε ένα κόσμο που έχω συγχωρέσει, και με έχει συγχωρέσει;
Μαθήματα θαυμάτων

Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της δικής μου συγχώρεσης!
Μαθήματα θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: