ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Ιαν 2018

Είναι το φως σου, όχι το σκοτάδι σου που σε τρομάζει!

Απλά μαθήματα μεταφυσικής: βάζεις ποτήρια ανάποδα στο νερό! Γεμίζουν! Ατομική ενσαρκωμένη ζωή! Τα αφαιρείς! Μένει η θάλασσα! Και εσύ; Δεν χάνεσαι, ΕΙΣΑΙ η θάλασσα! Πού είσαι; Παντού!
*
Ο Θεός ενδιαφέρεται για το τι πιστεύεις πως είσαι!
Ποιος είσαι; 
«Είμαι αυτός που με το παράδειγμά μου θα μεταφέρω το φως του Θεού στην ανθρωπότητα μέχρι να κλείσω τα μάτια μου! Είμαι αυτός που θα κάνει τους ανθρώπους που συναντά ευτυχισμένους! Είμαι αυτός που θα θαυματουργεί και θα θεραπεύει! Είμαι αυτός που θα ωφελεί τον κόσμο! Είμαι αυτός που θα αντέχει, θα ανέχεται και θα διαμορφώνει τον κόσμο όχι σύμφωνα με το εγώ του και τις γενικές συνθήκες, αλλά σύμφωνα με το φως!» 
*
Αντιστοιχίες των επτά κέντρων:
7ο Είμαι θεϊκός! Στέμμα. Επίφυση. Βιολετί.
6ο Είμαι συνδεδεμένος! Τρίτο Μάτι. Υπόφυση. Βαθύ μπλε.
5ο Εκφράζομαι! Λαιμός. Θύμος αδένας. Γαλάζιο.
4ο Αγαπιέμαι! Καρδιά. Πράσινο.
3ο Είμαι ισχυρός! Ηλιακό πλέγμα. Κίτρινο.
2ο Είμαι δημιουργικός! Ιερό κέντρο. Πάνω από τα γεννητικά όργανα. Πορτοκαλί
1ο Είμαι ασφαλής! Βάση της σπονδυλικής στήλης. Κόκκινο.

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: