ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

19 Σεπ 2018

Δεν παραδίδονται στον Θεό! Δεν αγαπούν! Χειριστές και χειριζόμενοι!


 Έχω απελπιστεί από την αντίσταση των ανθρώπων απέναντι στην αγάπη! Απέναντι στην Θεό! Από κει καταλαβαίνεις την Πτώση! 

Αγνοούν τα πάντα και αψηφούν τα πάντα!
*

Κάθε στιγμή!
Κάθε στιγμή καλείσαι να συντάσσεσαι με τον Χριστό και να αποτάσσεσαι τον «σατανά» -ό τι και αν σημαίνει για τον καθέναν αυτό! Όπως και αν το εννοεί! Συντάσσεσαι δηλαδή με την ζωή ή την αρνείσαι! 
*

Φέρνουμε ελπίδα, θαλπωρή, πνευματικό πολιτισμό, δηλαδή Θεό, σε έναν κόσμο που βυθίζεται... 
«Καλοί στο καλό τους κακοί στο κακό τους! Πρόσεχε κάθε φορά με ποιο μέρος των άλλων συναλλάσσεσαι! Διπολικοί! Ένα τραγικό παράλογο θέατρο η γη!» 
*

Δεν είναι τίποτα ο κόσμος χωρίς την ΑΓΑΠΗ!
Δεν υπάρχει όμως αγάπη σε ένα κόσμο που έχει το ΤΙΠΟΤΑ για ΕΑΥΤΟ!

«Όποιος δεν έχει χρόνο για Θεό έχει χρόνο για προβλήματα!» 

Μην επικαλείσαι τον Θεό να σε «λυπηθεί» αν αρνείσαι να κάνεις το θέλημα του! 

Ανεπαισθήτως γλιστρά το ψέμα και διαβρώνει το τοπίο της αντίληψης! Όμως πάντα είναι άσχημο, πάντα κακό! 
*

Ίσως κάτι που μου ανήκει ανέκαθεν να διεκδικώ
Μπορεί και απλώς μια θέση μες στα Ερχόμενα
Που είναι το ίδιο· ένδυμα καμωμένο από φωτιά ψυχρή
Πράσινα του χαλκού και βυσσινιά βαθιά της Παναγίας
Στέκω με το δεξί μου χέρι στην καρδιά
Πίσω μου δύο ή τρία κηροπήγια
Το μικρό τετράγωνο παράθυρο πάνω στην καταιγίδα
Τα Πέραν και τα Μέλλοντα.
Οδ. Ελύτης 

Για µένα υπάρχει η Ελλάδα η δική µου. Δεν είναι η Ελλάδα η τρέχουσα.
Οδ. Ελύτης
*

Μόνο η επανάσταση της αγάπης αλλάζει τον κόσμο! Να σκίσεις το χρεόγραφο! 
«Χωρίς αγάπη δεν είμαι τίποτα! Χωρίς αγάπη ουδέν με ωφελεί!»
από τον Απόστολο των Εθνών
*

Το Έλεος της Παναγίας Μητέρας ελπίδα και κατα-φυγή! 
Ένας άγγελος και δεμένος είναι επικίνδυνος για την κακία των ανθρώπων! 

«Δεν είναι ο Θεός ο άγνωστος αλλά ο διάολος!» 

«Οι οίκοι ανοχής είναι περισσότερο αληθινοί απο τις ιδεολογικές συνάξεις!»
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: