ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

19 Δεκ 2018

Προσευχή! Θα ντυθώ με τις χρυσοποίκιλτες θεϊκές μου απαντήσεις σε Όλα!

Θα Γίνω Αυτός που ονειρεύομαι! Θα Είμαι η Ζωή! Πνεύμα! Ουσία των Πάντων! Αγάπη χωρίς αδυναμίες! Νους χωρίς λάθη! Υγεία, χωρίς δυσαρμονία! Αφθονία χωρίς στέρηση! Θα Είμαι ο κυβερνήτης του σκάφους της Συνείδησης μου και θα ορίζω την χρυσή μου θεϊκή τροχιά στον χρόνο της αιωνιότητας μου! Αμήν.
Maria-Teresa Petridis
*
Όταν ξεχνιέσαι και πιστεύεις στον πόνο του Matrix, κοίτα τον ουρανό! Μόνο αυτό! Κοίτα τ’ αστέρια! Ένα θαύμα σε περιβάλλει!
Mερικές φορές ο Θεός σε δοκιμάζει να βρεις την δύναμη που δεν έχεις! Μόνο έτσι θα πάς πέρα από τα φαντασιακά σου όρια! Χρειάζεται να πιεστείς πολύ ώστε να είσαι ταπεινός! Μόνο τότε, όταν η περηφάνια και η αλαζονεία σου συνθλίβονται, θα ανακαλύψεις πως οι μυς δεν είναι δικοί σου! Θα βρεις και θα χρησιμοποιήσεις τους μυς του Θεού. Όταν εντελώς έχεις εγκαταλείψει τον εαυτό σου, το εγώ σου, αυτό το θαύμα γίνεται δυνατό!
Mooji 
*
Ηθικό συμβόλαιο με τον θεϊκό Εαυτό σημαίνει να μην ξεχνάς!
To θαύμα ταξιδεύει! Και έρχεται να σε βρει από το παρελθόν και το μέλλον! Γιατί συμβαίνει άπαξ! 

Οι Γάλλοι διαδηλώνουν τραγουδώντας! Πότε επιτέλους θα έρθει στον κόσμο η φαντασία στην εξουσία! 
*
Όλη η ζωή είναι μία διαδικασία γέννησης του εαυτού!
Θα πρέπει να είμαστε πλήρως γεννημένοι όταν πεθάνουμε!
Έριχ Φρομ

Έχουμε νικήσει! Γιατί ήρθαμε Νικητές! Μια επιβεβαίωση Θεού πως η καλοσύνη και η ομορφιά είναι η Πατρίδα μας! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: