ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Δεκ 2020

-Τι να κάνω Ραφαήλ; -Να λάμπεις! Και να γελάς! Αυτό θέλω από σένα!

Η μεγαλύτερη φιλανθρωπία είναι να γίνεις όμορφος άνθρωπος! Η ομορφιά και η λάμψη ενός ανθρώπου είναι πανίσχυρη!

Τα πράγματα ακολουθούν την εσωτερική εικόνα που έχουμε! Όλο παίζεται σε σένα!

Κοιτάζω τα λουλούδια και είναι σαν να μου λέει ο Χριστός καλημέρα!

*

Με ανοιχτά τα μάτια!

Ο Έλληνας κόμισε κάτι καινούργιο στον παγκόσμιο πολιτισμό: την κατ’ ενώπιον εμπειρία της Αλήθειας!

Εδώ δεν ήρθαμε για να καταλάβουμε αλλά για να ζήσουμε!

*

Το Ταξίδι μου στο Φως: Mουσική του Λόγου! Ανθισμένες λέξεις! Ελεγεία στο Ιερό! Για τους Ταξιδευτές των Άστρων!

Ένα σ' αγαπώ νά' ναι αυτό ποιος είμαι εγώ να θυμηθώ!
(από τραγούδι του Ισίδωρου Πάτερου!)

 Ο άνθρωπος ζητά την αναγνώριση, την δικαίωση, πριν την ολοσχερή του ανακαίνιση! Ο ουρανός χαρίζεται όπου καθαρότητα!

*

"Χριστέ μου, δώσε μου να κοινωνήσω την παράλογη αγάπη σου για τον άνθρωπο!"

Άγιος Νεκτάριος

Η αρχαία εντολή της Δεκάτης λέει να κρατάς τα 9 και να δίνεις το 1! Υπάρχει και Αυτός που δίνει τα 9!

 Το μόνο που συνέβη ποτέ και συμβαίνει είναι ΧΡΙΣΤΟΣ!

 Το ΟΛΟΝ προσφέρει τα ΠΑΝΤΑ! Άνοιξε τα δώρα σου ώ Υιέ του Θεού!


Δεν υπάρχουν σχόλια: