ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Δεκ 2020

π ρ ό σ ω η ρ έ μ α

Ω, ας είναι καλά ο άγγελός μου ο κατεβασμένος από κάποιο τέμπλο, θεός του ανέμου συνάμα κι Έρως και Γοργόνα, θα ‘λεγες τον είχα κάνει πριν γεννηθώ ειδική παραγγελία. Με την ευλογία του παλαντζάρω καλύτερα τις φουρτούνες τις δικές μου και προχωρώ στις επικίνδυνες περιοχές, τα ύφαλα και τις κρυφονεριές, περασμένα μεσάνυχτα με αναμμένα τα δυο μου φωτάκια π ρ ό σ ω η ρ έ μ α.

Οδ. Ελύτης

*

Έβγαλαν στην επιφάνεια τον Τάρταρο-εαυτό τους! Θέαμα ξένο!

Δεν είναι ο δικός μας κόσμος! Ο κόσμος μας είναι αγκαλιά, Γιορτή!

Τα μεγαλύτερα δώρα είναι από καρδιά σε καρδιά... Στην εκκωφαντική πραγματικότητα του Φωτός!

*

Μαζί, όσοι συνηχούμε, είμαστε ένα υπέροχο ιαματικό δίκτυο φωτός, χαράς και ελπίδας για τον κόσμο!

Αγάπη είναι ό,τι μένει από σένα όταν αφαιρέσεις τον νου σου!

*

"Είμαι για σένα αυτό που χρωστάω στον λογαριασμό σου! Είμαι αυτός που πάντα έρχεται!"

Ο Κανένας

"Δεν ζω μια μεταφυσική! Ζω παρουσία Θεού! Η μεταφυσική είναι ποδήλατο για να πας στον Θεό! Είμαι ήδη εκεί!"

*

Η Παναγία Αγάπη φως στις ψυχές! Αυτό το κοριτσάκι γέννησε την ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Να τιμήσουμε το όνομα μας οι Μαρίες! Αμήν!

Ο άνθρωπος πεθαίνει γιατί δεν μπορεί να αγαπήσει τον Θεό μέσα στον άνθρωπο!

*

Οι θρησκείες είναι ένοχες γιατί έκλεψαν από τον άνθρωπο την ζωή στο τώρα!

Η μεταφυσική είναι προσβλητική έννοια για τον Θεό! Την στιγμή που χαίρεσαι, εκεί είναι ο Θεός!

 

"Με την τέχνη μου και την ζωή μου πλανιάρω το ιερό μου ξύλο!"

 Δημ. Αποστολάκης

*

Όταν τα φίδια ομιλούν

Ομπάμα: "Η λιτότητα στην Ελλάδα επιβλήθηκε για τη διάσωση γερμανικών και γαλλικών τραπεζών!"

*

Ημέρα του άντρα: Μόνο Παναγιές γεννούν Χριστούς!

Η ζώσα ζωή δεν είναι απλά μη πόνος αλλά έκσταση!

Ό,τι δεν αγαπιέται μαραίνεται... Αγάπα για όλους!

 Ένα ευχαριστώ στης ζωής το φως το ξανθό...

*

 Να είσαι μέρος της ομορφότερης ιστορίας του κόσμου!

Μόνο ο Εαυτός μου μού κάνει καλό! Ο Χριστός-Εαυτός μου! ΕΣΥ!

 Αυτομύηση στο φως η Ελλάδα! Η Ελλάδα «στο πάνω πάτωμα του κόσμου!» όπως λέει ο Οδ. Ελύτης


Δεν υπάρχουν σχόλια: