ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Μαΐ 2021

"Ο άνθρωπος στην ουσία του είναι μια σταγόνα καλοσύνης!"

 Τιμούμε τον Σταυρό όχι ως σύμβολο μαρτυρίου αλλά αντιθέτως ως σύμβολο ελευθερίας, ανοίγματος στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα! Ο Χριστός είναι συνώνυμο της ελευθερίας μας!

Πώς να τιμωρήσεις την ανθρωπότητα; Είναι ήδη τιμωρημένη! Καθένας παλεύει με τα πάθη του τα λάθη του τα θέλω του! Πόλεμος! Ο Κανένας

Ο κόσμος που έχουμε, δημιουργείται από μας!

Δεν υπάρχει έτοιμος!

Τι πλέον θέλεις;

«Εγώ πατήρ, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος. Παν όπερ αν θέλης εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστής. Εγώ δουλεύσω. Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ. Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σε και αλήτης δια σε, επί σταυρού δια σε, επί τάφου δια σε. Άνω υπέρ σού εντυγχάνω τω Πατρί. Κάτω υπέρ σού πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός. Πάντα μοι συ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος. Τι πλέον θέλεις;»

*

Κουβαλάς τον θύτη σου, το μυαλό σου!

Μόνο ο φωτισμένος είναι στο επέκεινα του μυαλού! Πριν συναντήσεις τον θύτη σου τον έχεις μέσα σου! Ο Κανένας

Τι είδους αγάπη έχετε; Η αγάπη κάνει αυτόν που αγαπά και εκείνον που αγαπιέται ένα! Ο Κανένας

*

Η ενέργεια ακολουθεί την σκέψη! Σκέψεις Φωτός επειγόντως!

Η θεραπεία του εαυτού και του κόσμου ξεκινά την στιγμή που θα πεις: "Εγώ είμαι το φως του κόσμου!"

 Με την ενέργεια σου χαμηλά καμία σκέψη σου δεν μπορεί να είναι σωστή!

Μόνο η χαρά ακυρώνει την ματαιότητα!

"Είμαστε από καλή γενιά!" όπως λέει ο Οδ. Ελύτης!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: