ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Μαΐ 2021

Εμπειρία φωτός! Αυτός είναι ο ηλιακός πολιτισμός των Ελλήνων! Νυν και Αεί!

Η ουσία της ζωής είναι να βρεις το χάρισμά σου. Ο σκοπός της ζωής είναι να το δωρίσεις. Pablo Picasso

 Η αμετακίνητη σταθερότητα Σου λυγίζει το κακό!

«Θα είμαι για σένα αυτό που πιστεύεις ότι είμαι!» Συγκλονιστικό!

«Κάθομαι έξω από την πόρτα σου και χτυπώ! Άνοιξε μου να μπω!» μας είπε…

 Ζεις με αυτό που πιστεύεις! Το παιγνίδι το όρισες εσύ!

Να λες κάθε μέρα, όσο ζεις: "Νίκησα για μια ακόμη φορά!"

Τάντρα σεξ: η επιστροφή στην απόλυτη αθωότητα, στην απόλυτη ενότητα! Όσσο

 Πλήρης ανάληψη της ευθύνης της Χριστότητας σου είναι να πεις: «Εγώ είμαι το φως του κόσμου!»

*

Ατάραχος να περπατάς πάνω στην διάφανη από φως θεϊκή γέφυρα!

 Αυτό σώζει τον κόσμο! Ο Κανένας

Η κλήση είναι καρδιακό πράγμα! «ΕΛΑ!»

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: