ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Αυγ 2022

Αυτό το οποίο «ζωγραφίζεις» σ´ αυτό μπαίνεις στην συνέχεια!

 

Ασχέτως γιατί το ζωγράφισες! Ο Κανένας

 Κρητική ευχή: "Ο Θεός να σου δίνει χρυσά φτερά να πετάς!"

 Άλλη συχνότητα ο Θεός! Σε συντονίζει η καθαρότητα σου!

 Υπάρχει μία πολύτιμη λέξη για να διαχειριστείς την όποια σου ιδιαιτερότητα: ΑΙΔΩΣ!

*

Ο Ραφαήλ έφερε το τέλος του ψέματος! Ο Κανένας

Η σκέψη πρέπει να εξυπηρετεί το βαθύτερο είναι του όντος!
Ο Κανένας

 Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ! Ο Κανένας

 "Η σιωπή μου τραγουδάει,

το κενό μου είναι γεμάτο,
είμαι πλήρης!"

*

Το Σύμπαν περιφρονεί την περιέργεια μας…

…τα χρήματα που κάποιοι επενδύουν για να το εξερευνήσουμε… καθώς και την άποψή μας για τον Χρόνο...

Όσο πιο προηγμένη τεχνολογία χρησιμοποιούμε για εξερευνήσουμε το απέραντο σύμπαν… τόσο περισσότερο πίσω αυτό θα μας δείχνει στο παρελθόν...

 Δεν είναι ειρωνεία; Το φως από τους γαλαξίες που φαίνονται στο προσκήνιο έφυγε, σύμφωνα με τον διευθυντή της NASA Μπιλ Νέλσον πριν από 4,6 δισεκατομμύρια χρόνια... Αυτά που απεικόνισε το νέο διαστημικό τηλεσκόπιο Webb δεν είναι παρά Αναμνήσεις φωτός!

 Για να μη ξεχάσουμε το φως; Για να παραμείνουμε ταπεινοί; Για να καταλάβουμε πως δεν είναι ο σωστός τρόπος για να δούμε;

από την αγαπημένη Eleni Matsoy

*

Η χαρά Άγγελε μου είναι η γιορτή! Να δίνεις χαρά στο κόσμο! Να ζήσεις Άγγελε μου! Στο φως, την αγάπη, την μουσική!

Εγώ θέλω τα παιδιά να είναι χαρούμενα! Αν είναι χαρούμενα ο κόσμος θα αλλάξει! Με ενδιαφέρει να μην τα βασανίζει ο νους τους! Ας κάνουν ό,τι τους δίνει χαρά! Μόνο η χαρά μπορεί αυτή την στιγμή να διώξει τον δαίμονα από τον τόπο! Ούτε οι οδηγίες προς ναυτιλομένους ούτε οι ομιλίες! Τι πρέπει να κάνεις; Να είσαι χαρούμενος! Δεν «πρέπει» να κάνεις τίποτα! Να είσαι ο εαυτός σου! Να είσαι δημιουργικός! Να είσαι παρών!

 Μπορείς να έχεις χαρά; Αυτό θα αλλάξει τον κόσμο! Μπορείς μέσα στον χαμό αυτό να είσαι ψύχραιμος; Μπορείς να χαρίσεις το ταλέντο σου; Αυτό θα αλλάξει τον κόσμο! Έχε χαρά! Έχε ευγνωμοσύνη! Εξάσκησε το ταλέντο σου! Αυτά βάζουν φρένο στον δαίμονα! Να προσφέρετε στον κόσμο! Μη σας βασανίζει το μυαλό σας! Ο Κανένας

 Τα θαύματα είναι άγνωστη φυσική για την ανθρωπότητα! Αλλά η αγάπη;;; Ο Κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια: