ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Νοε 2022

Η Θεωρία των Χορδών είναι η πιο κοντινή σε αυτό που συνέβη! Το παίξιμο των χορδών της αντίληψης δημιουργεί τον κόσμο!

Εγώ είδα τι έγινε! Και μπορώ να σας πω! Είδα ότι υπάρχει άπειρη αγάπη! Τίποτα άλλο! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο! Ούτε ύλη ούτε χώρος ούτε χρόνος! Υπάρχει μια απεριόριστη αγάπη! Δεν είναι η αγάπη που ξέρουμε! Αυτή η αγάπη που αισθάνθηκα είναι άπειρη! Άπειρης δυνατότητας, Ελέους και ικανότητας! Τίποτα άλλο δεν υπάρχει! Εγώ είδα αυτό που μπορώ να σας πω! Μπορεί να ήταν εκείνο που μπορούσα να δω τότε! Αυτό που είδα μπορούσε να φτιάξει τα πάντα! Και δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Ούτε χώρος ούτε χρόνος, ούτε ύλη ούτε συστολή ούτε διαστολή! Τίποτα! Άπειρη αγάπη! Τίποτα άλλο! Ένα άπειρο τέτοιο «υλικό»! Και σοφία άπειρη! Και γλυκύτητα άπειρη! Μόνο αυτό υπάρχει!

 Η αγάπη που είδα δεν είχε να κάνει με την βιοχημεία μου! Αυτό που είδα ούτε το ήξερα ούτε με ήξερε! Μάλλον αυτό με ήξερε… Ήταν κάτι χωρίς αρχή και τέλος, δεν είχε μέγεθος, απροσδιόριστο σε δύναμη! Μόνο αγάπη! Μόνο αυτό! Κάτι που αγαπά τους πάντες και τα πάντα! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο! Ούτε διαστάσεις ούτε φως κ.λπ. Αυτά ήταν πολύ μετά!

Βρέθηκα στο σημείο πριν γίνει ο κόσμος! Υπάρχει αυτό το ΣΗΜΕΙΟ! Και είναι καθαρή ΑΓΑΠΗ! Ο Κανένας

*

 Ω, ας είναι καλά ο άγγελός μου ο κατεβασμένος από κάποιο τέμπλο

θεός του ανέμου συνάμα κι Έρως και Γοργόνα, θα ‘λεγες τον είχα κάνει πριν γεννηθώ ειδική παραγγελία.

 Με την ευλογία του παλαντζάρω καλύτερα τις φουρτούνες τις δικές μου και προχωρώ στις επικίνδυνες περιοχές, τα ύφαλα και τις κρυφονεριές, περασμένα μεσάνυχτα με αναμμένα τα δυο μου φωτάκια π ρ ό σ ω η ρ έ μ α. Οδ. Ελύτης

*

Η κότα δεν είναι αετός!

Λίγο "πετάνε" με τις ιδέες τους και πέφτουν κάτω! Ο Κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια: