ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Μαΐ 2023

"Δεν είναι πειθαρχία αλλά ένα άγριο πείσμα! ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ!"

Αυτό που δεν κάνεις δεν θα το κάνει κανείς! Τι ευθύνη!

 Το μήνυμα που σήκωνα τ' άντεξα μόνος! Οδ. Ελύτης

*

Αν σκέφτεσαι εσύ και όχι αλλότριες "ενέργειες" δεν πας ούτε στο παρελθόν ούτε στο μέλλον! Ο Κανένας

Η Ζώσα ζωή ξεκινάει από κει που σταματάει η σκέψη! Ο Κανένας

 Στο παρασκήνιο είσαι εφόσον θεωρείς ότι ο Θεός βλέπει μόνο την σκηνή! Στην σκηνή του Θεού είσαι! Είτε από δω είτε από εκεί είσαι στην ίδια σκηνή! Το θέμα είναι ποιος είναι το κοινό! Εσύ! Ο Κανένας

 Και οι πολιτικοί εγρηγορότα της συνείδησης ενός λαού είναι! Γι’ αυτό και δεν ανησυχούν! Ο Κανένας

*

Όλα είναι ένα όνειρο! Τι αγώνα τραβάμε για μια ψευδαίσθηση

…το μεγαλείο της ζωής όμως, η αναζήτηση αυτού του μεγαλείου, είναι το παν!

Άντονι Χόπκινς

Ο άνθρωπος το μόνο που ψάχνει είναι πράγματα που θα στηρίξουν τις πεποιθήσεις του! Το αφήγημα του! Και μακάρι να έχουν και καλό αφήγημα! Δεν ήρθε και κανείς να μας πει ένα ωραίο παραμύθι!

 Αντί να θυμώσεις δεν κάνεις καμιά πλάκα; O Kανένας

*

Τι πλέον θέλεις;

«Εγώ πατήρ, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος. Παν όπερ αν θέλης εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστής. Εγώ δουλεύσω. Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ. Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σε και αλήτης δια σε, επί σταυρού δια σε, επί τάφου δια σε. Άνω υπέρ σού εντυγχάνω τω Πατρί. Κάτω υπέρ σού πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός. Πάντα μοι συ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος. Τι πλέον θέλεις;»

*

Να πεις: Αναλαμβάνω την ευθύνη για έναν κόσμο ομορφιάς και αγάπης!

Πετάω με τον αυτόματο πιλότο! Που σημαίνει, θεέ μου κάνε ό,τι θέλεις μέσα από μένα!

 Ο αθώος όταν λαβώνεται δεν γίνεται θρασύς ούτε κακός! Απλά καταφεύγει στον Θεό!

 "Ντρέπομαι τον Θεό που δεν έχω χαρά!" Μα ένα κλικ είναι! Βρες την από την ευγνωμοσύνη!

 Μείνε στο φως! Από κει περιμένει ο Θεός να δράσει! Ο Κανένας

*

από Stelios Nikolaides

Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!

ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΑΣ... Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ... ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ, Η ΔΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΑΣ ΛΟΥΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ... ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ... ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ...

*

 Ωραίοι, να υποδεχτούμε την Άνοιξη του εαυτού και του κόσμου! Την Ανάσταση!

 Να είσαι ενεργός στον παρόντα χρόνο, αλλιώς δημιουργείται έτερο είναι, που δεν το θες! Ή προσευχήσου όταν χάνεσαι στα κενά ή έλα στον παρόντα χρόνο! Ο Κανένας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: