ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Μαΐ 2023

Ας τιμήσουμε με την ζωή μας τον Αθώο! Τον Χριστό-Εαυτό!

 Μια ανθρωπότητα αμετανόητη που δολοφόνησε τον Θεό της!

 Σήμερον κρεμάται επί ξύλου ο εν ύδασι την Γην κρεμάσας...

 Ου φίλημα σοι δώσω καθάπερ ο Ιούδας...

*

Η μωβ αγάπη μου παντού στην Γη! Η μωβ αγάπη μου με κάθε πλάσμα!

Αν σβήσει η Ελληνική Ορθοδοξία, η Ζώσα αποκάλυψη του Χριστού, θα είναι το τέλος του κόσμου! Λίγοι οι υπερασπιστές! Ο Κανένας

 Επικέντρωση στον Άγιο σκοπό της Ζωής σου!

 Προσευχή να ισορροπήσει ο φλοιός της Γης... Ο Κανένας

 Οι σύγχρονοι γραμματείς και Φαρισαίοι σταυρώνουν τον π. Αντώνιο! Η αλήθεια θα πέσει πάνω τους!

 Κοίτα τους άλλους με συμπόνια! Αυτή να είναι η μεγαλύτερη σου φιλοσοφία! Ο Κανένας

 Το φως απλά δείχνει τον εαυτό του με τον δικό του τρόπο! Εμείς φτιάχνουμε θεωρίες! Ο Κανένας

 Τον νυμφώνα Σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον, και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ! Λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, Φωτοδότα, και σώσον με!

*

Τι πιο τραγικό από τον άκαρπο άνθρωπο! Γεννημένοι να ανθίσουμε και να χαρίσουμε καρπούς ομορφιάς και αγάπης!

Ένα χαμόγελο φτάνει για να δεις τον Θεό! Νικά τις λέξεις κατά κράτος!

 Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό

Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας
Οδ. Ελύτης

*

Φέρνω στην Γη έναν Πνευματικό Αμέθυστο!

Η χαρά είναι στην Αλήθεια! Το ψέμα δεν μπορεί να σου δώσει χαρά!

 Ο κόσμος αυτός είναι αδιέξοδος! Μία ΄Εξοδος υπάρχει: ΧΡΙΣΤΟΣ! Καλή Ανάσταση!

 Άγγιζε όμορφα τον εαυτό σου και τον κόσμο! Δίνεις πληροφορία στον Θεό!

 Πόσο Θεό θα εκφράσει η ζωή σου;

 Δάκρυσε για τον φίλο του ο Χριστός...

*

Ο πνευματικός Οδηγός είναι ελεύθερος από εκείνους στους οποίους απευθύνεται!

Όταν είσαι σε πτώση του εαυτού σου ξεχνάς πως υπάρχει η χάρις!

ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: