ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Δεκ 2023

Μια προσευχή για τις ψυχές που φεύγουν από την Γη τρομαγμένες στην Γάζα...

 Γάζα, 23 Νοεμβρίου: 14.000 νεκροί, χιλιάδες παιδιά! Ο Χριστός ξανασταυρώνεται στην Παλαιστίνη του 2023!

 ΕΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ! Στον νου παίζουν τα παιγνίδια τους!

 Πάνω στην ευγνωμοσύνη ανθίζουν όλα!

Ευλογημένοι όσοι στρέφονται κάθε στιγμή όπως το λουλούδι στο φως!

 "Η ιστορία θα καταλήξει στο ΦΩΣ!" Γ. Παύλος, ένας όμορφος άνθρωπος

 -Πώς να διανύσω την ζωή μου;

-Σπέρνοντας φωτοσπόρους ομορφιάς!

 Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Θεό και τους αγγέλους του για τις εμφανείς και αφανείς ευεργεσίες!

 Να ξαναγράψουμε την ιστορία μας και την ιστορία του κόσμου με φως!

Να σκεφτείς πόσα όμορφα πράγματα μπορείς να κάνεις σήμερα!

 Ούτε ρούπι έξω από τον όμορφο Εαυτό!

 Ο εγκέφαλος είναι μια καταγραφή του παρελθόντος! 💜

Τόσο απλό! Οι σκέψεις σου επηρεάζουν το κβαντικό πεδίο!

 Πολεμάς το κακό μέσα στον άνθρωπο και ο άνθρωπος νομίζει ότι πολεμάς τον ίδιο! Ο Κανένας

 "Aν είναι ο Θεός μαζί σου κανείς δεν μπορεί να είναι εναντίον σου!" από Stelios Νikolaides

 Μια φορά κι έναν καιρό ανοίχτηκε ο χρυσός δρόμος που δεν ακολούθησε κανείς... Ο Κανένας

Παραδίδεις το εγώ σου στον δάσκαλο και ο Θεός σου επιστρέφει το ΕΙΝΑΙ! Ο Κανένας

 Η αποϊεροποίηση της ζωής και του ανθρώπου είναι αυτοκτονία! Θεέ μου, δεν ξέρουν τι κάνουν...

Ας χαρίσουμε από τα βάθη της ψυχής μας το Δώρο μας!

 Τα καλά νέα: η παράσταση δεν παίζεται μόνο εδώ! Συνηχούμε με το Όλο! Και απαντά!

 Ας απαντήσουμε με την γιορτή της ζωής μας στην ασχήμια τους!

 Χαίρε Παναγία αγάπη! Χαίρε Μητέρα του κόσμου! Έσχατο δίχτυ στην πτώση του ανθρώπου!

 Να πεις! "Με παρακινεί η αγάπη! Είμαι εδώ για να ομορφαίνω τον κόσμο!"

Να πεις: "Όλη μου η ζωή προετοιμασία για τις ευλογίες που έρχονται!"

 Να πεις: "Έχω ήδη νικήσει γιατί αγαπώ!"

 Μιχαηλάγγελος Νιάρχος: "Ο πραγματικά ρομαντικός έχει τη δύναμη να δακρύζει μπροστά στην ομορφιά και ταυτόχρονα να γελάει μπροστά στην αθλιότητα και την ασχήμια"...

Ένας σπουδαίος μουσικός που παίζει επί ώρες κάτω από την Ακρόπολη στο πεζόδρομο προς Θησείο! Τι ψυχές υπάρχουν!

 Η δικαιοσύνη της αγάπης: "Θα πράξω εγώ αδελφέ μου και για σένα!"

Όταν οι συγκάτοικοι ενός σπιτιού, ενός πλανήτη, γίνουν Οικογένεια, ο κόσμος θα γίνει όμορφος απ' την αρχή! Γιατί όλα τα θέματα θα τα λύνει η αγάπη! Οι ρόλοι θα είναι αυθόρμητοι! Η προσφορά επίσης! Ένας για όλους και όλοι για τον έναν! Η αγάπη έχει χαρά και είναι η ίδια, η αμοιβή για τον εαυτό της!
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: