ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Μαΐ 2024

Τον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ

 Λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, Φωτοδώτα, και σώσον με!

 Οι υπέροχες μειοψηφίες κρατούν την Ιερότητα του ανθρώπου!

Μην αυταπατάστε! Αυτοί που κατευθύνουν τις τύχες της ανθρωπότητας δεν είναι απλά "κακοί" άνθρωποι... Αόρατος πόλεμος!

 Μα αφού όλες οι θρησκείες και οι φιλοσοφίες το καλό θέλουν, ε, λοιπόν, ας το ΠΡΑΞΟΥΝ επιτέλους!

 Ο Χριστός ξανασταυρώνεται στην Παλαιστίνη, και οι Χριστιανοί, Πόντιοι Πιλάτοι!

Ό,τι πιο όμορφο περπάτησε στην Γη, ο Χριστός, το σταύρωσαν! Και οι δολοφόνοι του ζουν ανάμεσα μας...

 Με την ομορφιά της αγάπης που είναι η μόνη αλήθεια συνεχίζουμε...

 Χριστέ, Χριστέ... ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

Η Μεγάλη Εβδομάδα της ζωής μας! Από την πανηγυρική Είσοδο ως την Ανάσταση! Καλή Ανάσταση αγαπημένοι μου!

 Το ανοιγόκλειμα των ματιών είναι η σχέση μας με τον χωροχρόνο!

Ο μόνος λόγος που αξίζει να ζεις είναι για να κάνεις κάτι για τους άλλους! Δεν υπάρχει άλλος λόγος! Ο Κανένας

 Ο Θεός μιλάει συνέχεια! Και ο άνθρωπος δεν ακούει! Κάνει τόση φασαρία! Ο Κανένας

 Ο Χριστός ανάστησε τον φίλο του τον Λάζαρο! Δάκρυσε για τον φίλο του...

"Δεν σας λέω δούλους αλλά φίλους!" είπε κλείνοντας έτσι τον κύκλο του Παλαιού κόσμου των δούλων! Εμείς 2.000 μετά πόσο φίλοι είμαστε οι άνθρωποι; Καλή ανάσταση αγαπημένοι μου!

 Ο άνθρωπος αυτοκαταστέλλεται για να μην πονά! Μα η έξοδος είναι μόνο στην Ζώσα ζωή!

Πράγματι κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να πιστέψουν τι ακριβώς συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο! Και επιλέγουν την άγνοια!

 Μου έκανε εντύπωση στην πρόσφατη συνέντευξη του στον NGradio ο αγαπημένος τραγουδοποιός Β. Γερμανός (μαθηματικός και πάρα πολύ βαθύς άνθρωπος ενώ είναι εξαιρετικά cool!) που τον μόνο χαρακτηρισμό που έκανε για τον άνθρωπο και όσα πράττει ήταν πως ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΗΜΙΑΓΡΙΟΣ! Ακριβώς εκεί βρίσκεται η ανθρωπότητα από πλευράς εξέλιξης! Επιλέγει ακόμα την βία, την αδικία, το ψέμα κ.λπ.

 Εσύ χρειάζεσαι την προσευχή όχι ο Θεός!

Λαμβάνεις ό,τι σου αντιστοιχεί από την απέραντη θεϊκή αγάπη!

 Παίζουν σε άλλες "πίστες" το παιγνίδι! Μα η δική μας είναι το ΦΩΣ!

 Αφού με έντυσες με φως, μου ξανάβαλες τα ρούχα του ζητιάνου!

Η κατάκριση και η αυτοδικαίωση σε απομακρύνουν από τον Χριστό-Εαυτό!

 Ο ευλογημένος από τον ουρανό βλέπει την ομορφιά της Γης!

Δεν υπάρχει τίποτα πιο τραγικό από το να μολυνθεί η ψυχή από τον νου! Ο Κανένας

 Ζούμε το τώρα για πάντα! Ο Κανένας

 Μανούλα μου 10 χρόνια στον ουρανό! Δεν σε ξεχνάμε! Μια γενναία ψυχή με ευθύτητα και αυθεντικότητα!

Πίνοντας λικέρ τριαντάφυλλου με τα εγγόνια σου ανιστορήσαμε τις χάρες σου! Βόηθα Ελενίτσα από κει πάνω και για την Ελλάδα μας που τόσο αγαπούσες και για την οποία κοπελούδα εντάχτηκες στην Εθνική Αντίσταση στην Κρήτη κατά των Γερμανών και φυλακίστηκες αψηφώντας τον κίνδυνο! Μετά των δικαίων μανούλα μου!

 Είναι πολλά τα όπλα αδέλφια! Πρέπει να τα καταναλώσουν πάνω στον άνθρωπο!

 Μια ανθρωπότητα ημιάγρια ακόμη...

 Ακροβατεί ο άνθρωπος πάνω από την άβυσσο, μέσα-έξω! Και όμως η ψυχή γνωρίζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: